Laat me raden.... Ariene is erg jong en is lid van een vrouwenvereniging.Ariene schreef:PARDON?Als er een vrouwenvereniging langs komt, ben je al snel de jongste persoon.
Wist je dat . . . [4]
- JolandaOudshoorn
- JolandaOudshoorn
die Wim moet af en toe heel wat bijstellenwim schreef:Ja, in mijn perceptie worden vrouwenvereniging altijd bevolkt door zestig-plussers (met hier en daar een uitschieter naar beneden). Maar dat beeld moet ik nu bijstellen, begrijp ik.Marnix schreef:Het waren allemaal zestig-plussers
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Violisten doen niet anders :mrgreen:wim schreef:Gelukkig gaat me dat makkelijk af.JolandaOudshoorn schreef: die Wim moet af en toe heel wat bijstellen
Vandaar ook deze anekdote:
Een violist en een fluitist hadden eens een hoogslaande ruzie, waarbij ze zelfs met instrumenten elkaar te lijf gingen. Tot dat de dirigent tussenbeide kwam en vroeg wat er aan de hand was. "Hij slaat met mijn fluit," schreeuwde de fluitist. "Ja, maar hij heeft aan mijn stemknopjes gezeten!" verweet de violist de fluitist. "Nou," sprak de dirigent tot de violist, "Dat is toch niet zo erg? Dan stem je ze toch gewoon weer?" "ja , maar hij wil niet zeggen aan welke knopjes hij heeft gezeten!"
- JolandaOudshoorn
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Hendrikus schreef:Violisten doen niet anders :mrgreen:wim schreef:Gelukkig gaat me dat makkelijk af.JolandaOudshoorn schreef: die Wim moet af en toe heel wat bijstellen
Vandaar ook deze anekdote:
Een violist en een fluitist hadden eens een hoogslaande ruzie, waarbij ze zelfs met instrumenten elkaar te lijf gingen. Tot dat de dirigent tussenbeide kwam en vroeg wat er aan de hand was. "Hij slaat met mijn fluit," schreeuwde de fluitist. "Ja, maar hij heeft aan mijn stemknopjes gezeten!" verweet de violist de fluitist. "Nou," sprak de dirigent tot de violist, "Dat is toch niet zo erg? Dan stem je ze toch gewoon weer?" "ja , maar hij wil niet zeggen aan welke knopjes hij heeft gezeten!"
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Die van mij ging eigenlijk ook over een altviolist. Ik had 'm even getransponeerd :mrgreen:wim schreef:Doen het altijd goed, die grapjes over violisten. Violisten maken weer grapjes over altviolisten.
Hoe noem je een auditie voor altviolisten bij een orkest?
...een krasloterij!
(was pas op radio 4)
Dat noem ik nog eens vals spelen.Hendrikus schreef:Die van mij ging eigenlijk ook over een altviolist. Ik had 'm even getransponeerd :mrgreen:wim schreef:Doen het altijd goed, die grapjes over violisten. Violisten maken weer grapjes over altviolisten.
...een krasloterij!
(was pas op radio 4)
:mrgreen:wim schreef:Dat noem ik nog eens vals spelen.Hendrikus schreef:Die van mij ging eigenlijk ook over een altviolist. Ik had 'm even getransponeerd :mrgreen:wim schreef:Doen het altijd goed, die grapjes over violisten. Violisten maken weer grapjes over altviolisten.
...een krasloterij!
(was pas op radio 4)