Wist je dat . . . [3]
Het Germaans blond is mooi blond,het blond met blauwe ogen ,wat de Griekse vrouw en man zo graag wil, al is de Bizantijnse kleur ook iets om naar huis te schrijven voor een dappere knul of meid op de wilde vaart, waar je met je schuit ook nog eens op St Helena komt,om daar een goed glas wijn te drinken , uit de achter gelaten voorraad van Keizer Napoleon.Thuis in de binnenkamer noemde ze hem Nappie de Snappie.
Ach, árme jij, 'k heb met je te doen hoor. Als ik érgens een hekel aan heb dan is het aan files. Meestal als wij uit Haarlem komen is er om een uur of 2 's middags al file, yuk..........jvdg schreef:.........dat ik me straks aan moet sluiten bij een file van 18 km.
.........daar geen zin in heb, maar toch moet.
'k Zal aan je denken, helpt dat een beetje???????

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Zekers!Mariavt schreef:Ach, árme jij, 'k heb met je te doen hoor. Als ik érgens een hekel aan heb dan is het aan files. Meestal als wij uit Haarlem komen is er om een uur of 2 's middags al file, yuk..........jvdg schreef:.........dat ik me straks aan moet sluiten bij een file van 18 km.
.........daar geen zin in heb, maar toch moet.
'k Zal aan je denken, helpt dat een beetje???????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

helma schreef: ha ha, denk je dat ik blond ben
Adorote schreef:Het Germaans blond is mooi blond,het blond met blauwe ogen ,wat de Griekse vrouw en man zo graag wil, al is de Bizantijnse kleur ook iets om naar huis te schrijven voor een dappere knul of meid op de wilde vaart, waar je met je schuit ook nog eens op St Helena komt,om daar een goed glas wijn te drinken , uit de achter gelaten voorraad van Keizer Napoleon.Thuis in de binnenkamer noemde ze hem Nappie de Snappie.
Geweldig zeg! Gefeliciteerd!JolandaOudshoorn schreef:Ik ben nu al ... mmm... 5 weken gestopt en zal voorlopig ook niet meer roken. Ik hoop dat ik nu ook voorgoed kan stoppen. Maar ja, ik heb nu wel een heel bijzondere goede motivatie en reden om (tijdelijk) te stoppen
Gaat het goed? Met jou, en met het stoppen met roken?
Je hebt in elk geval een heeeele goede reden. Dat helpt je ongetwijfeld.
Enne; ik ook....

Rond de kerst....

Gefeliciteerd Ma VisMa Vis schreef:Enne; ik ook....![]()
Rond de kerst....

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Overal en nergens.Daphne schreef: Heej, wat goed! Gefeliciteerd!Waar woon je? 8)
Nergens eigenlijk op het moment.
Daarnaast: als de plaats van bevalling een kleine bedstee in een woonwagen is, met alleen een deurtje van 1,5 m. om erin te kruipen; kríjg ik dan wel kraamhulp?
Je hebt toch allerlei arbo-regeltjes tegenwoordig?
En die poten onder het bed zijn er ook niet vrees ik...
Doe jij ook zwarte-kraamhulp? 8)
geintje zekerMa Vis schreef:Overal en nergens.Daphne schreef: Heej, wat goed! Gefeliciteerd!Waar woon je? 8)
Daarnaast: als de plaats van bevalling een kleine bedstee in een woonwagen is, met alleen een deurtje van 1,5 m. om erin te kruipen; kríjg ik dan wel kraamhulp?
Geintje?Daphne schreef:geintje zekerMa Vis schreef:Overal en nergens.Daphne schreef: Heej, wat goed! Gefeliciteerd!Waar woon je? 8)
Die 'zwarte-kraamhulp'?
Ik bedoel; zwart in de zin van buiten de baas om.
Da's natuurlijk niet reformatorisch.
Maar er is vast geen enkele kraamhulp instantie die hun kraamhulpen bij óns laten komen (gezien de arbo).

- Wilma van den Berg
Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk hoor!Ma Vis schreef:Daphne schreef:geintje zekerMa Vis schreef:Overal en nergens.Daphne schreef: Heej, wat goed! Gefeliciteerd!Waar woon je? 8)
Geintje?
Die 'zwarte-kraamhulp'?
Ik bedoel; zwart in de zin van buiten de baas om.
Da's natuurlijk niet reformatorisch.
Maar er is vast geen enkele kraamhulp instantie die hun kraamhulpen bij óns laten komen (gezien de arbo).:
Volgens mij heeft iedereen recht op kraamhulp! maar dat kan ik mis hebben. Sterkte voor als het zover is!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
......ik in stééds grotere geestelijk nood kom te verkeren?
......ik geen "keuze" kan maken tussen GG en PKN, (en ook nog eens de RK regelmatig op de deur komt kloppen) ondanks de vele indringende gebeden tot God om leiding in deze wegen?
......ik door juist die ellendige zware borderline-stoornis constant heen en weer geslingerd wordt tussen uitersten?
......het bij mij álles of niets is, en er geen "grijsgebied" bestaat?
......ik er zélf stapeldol van wordt??
......ik geen "keuze" kan maken tussen GG en PKN, (en ook nog eens de RK regelmatig op de deur komt kloppen) ondanks de vele indringende gebeden tot God om leiding in deze wegen?
......ik door juist die ellendige zware borderline-stoornis constant heen en weer geslingerd wordt tussen uitersten?
......het bij mij álles of niets is, en er geen "grijsgebied" bestaat?
......ik er zélf stapeldol van wordt??
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60