Waar báál jij van???
Re: Waar báál jij van???
dat ik boodschappen moet doen, maar mijn portemonnee ligt bij mijn ouders 

- MarthaMartha
kom maar even langs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!helma schreef:dat ik boodschappen moet doen, maar mijn portemonnee ligt bij mijn ouders
(kan tot half 1)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:kom maar even langs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!helma schreef:dat ik boodschappen moet doen, maar mijn portemonnee ligt bij mijn ouders
(kan tot half 1)
oké! kom eraan!
En nu ben je opeens wel gulMarthaMartha schreef:kom maar even langs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!helma schreef:dat ik boodschappen moet doen, maar mijn portemonnee ligt bij mijn ouders
(kan tot half 1)

GIJS, doe niet zo ONWIJSGijs83 schreef:En nu ben je opeens wel gulMarthaMartha schreef:kom maar even langs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!helma schreef:dat ik boodschappen moet doen, maar mijn portemonnee ligt bij mijn ouders
(kan tot half 1)
hieruit blijkt dat je martha absoluut niet kent, als er één is, die gul is, en graag geeft is zij het wel... niet te snel altijd met je oordeel klaar staan...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gijs83 schreef:En nu ben je opeens wel gulMarthaMartha schreef:kom maar even langs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!helma schreef:dat ik boodschappen moet doen, maar mijn portemonnee ligt bij mijn ouders
(kan tot half 1)
eh...M&M heeft mij geld geleend
maar buiten dat kan ik er van meepraten dat ze een zeer gulhartig mens is
- JolandaOudshoorn
henriët schreef:GIJS, doe niet zo ONWIJSGijs83 schreef:En nu ben je opeens wel gulMarthaMartha schreef:
kom maar even langs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(kan tot half 1)
hieruit blijkt dat je martha absoluut niet kent, als er één is, die gul is, en graag geeft is zij het wel... niet te snel altijd met je oordeel klaar staan...
Ik weet, mijn Verlosser leeft
mangs zi'j 'n onmeunig oold wief, Jan!henriët schreef:GIJS, doe niet zo ONWIJSGijs83 schreef: En nu ben je opeens wel gul
dit is alleen voor insiders
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:mangs zi'j 'n onmeunig oold wief, Jan!henriët schreef:GIJS, doe niet zo ONWIJSGijs83 schreef: En nu ben je opeens wel gul

MariaW schreef:mangs zi'j 'n onmeunig oold wief, Jan!Hendrikus schreef: hieruit blijkt dat je martha absoluut niet kent, als er één is, die gul is, en graag geeft is zij het wel... niet te snel altijd met je oordeel klaar staan...

Ik baal van reacties van een bepaald persoon.
- MarthaMartha
Gillen, wat een reacties..............Hendrikus schreef:mangs zi'j 'n onmeunig oold wief, Jan!henriët schreef:GIJS, doe niet zo ONWIJSGijs83 schreef: En nu ben je opeens wel gul
pb me effies een vertaling Hendrikus............
Wie is dat oude wijf? Hij of ik???

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Van het forummathilde schreef:Ik baal van reacties van een bepaald persoon.

Er mag geklaagd worden hoor!
- Wilma van den Berg
Los van bovenstaande het volgende: er is vanavond een PB gestuurd naar een van de mods over het 'reilen en zeilen' in de chat.jvdg schreef:Van het forummathilde schreef:Ik baal van reacties van een bepaald persoon.![]()
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
gelukkig...Wilma van den Berg schreef:Los van bovenstaande het volgende: er is vanavond een PB gestuurd naar een van de mods over het 'reilen en zeilen' in de chat.jvdg schreef:Van het forummathilde schreef:Ik baal van reacties van een bepaald persoon.![]()
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.