Schitterende foto's (2)
Re: Schitterende foto's (2)
Goed gezien.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Mooi hoor, die sneeuw-foto's, maar gelukkig is het hier iets warmer.

Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Joannah schreef:Mooi hoor, die sneeuw-foto's, maar gelukkig is het hier iets warmer.
Waar jij woont is het wel erg eenzaam als ik naar de foto's kijk, maar wel erg mooi

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Dank je, er wonen inderdaad meer beesten dan mensen, ja..en niet altijd achter hekken. olifanten gewoon langs de weg!

underdressed and overdressed

Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Joannah schreef:Dank je, er wonen inderdaad meer beesten dan mensen, ja..en niet altijd achter hekken. olifanten gewoon langs de weg!
Is dit in de Kaap? Of de Oranje-Vrijstaat?
zo'n 2000 km noordelijker, grens met Angola. Maar voor je daar bent, moet je wel eerst de woestijnzone door, maar dan wordt het weer groen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kunene_(rivier)

Schitterend !!! ik ga sparen...Joannah schreef:Dank je, er wonen inderdaad meer beesten dan mensen, ja..en niet altijd achter hekken. olifanten gewoon langs de weg!
Ik lee
Joannah schreef:zo'n 2000 km noordelijker, grens met Angola. Maar voor je daar bent, moet je wel eerst de woestijnzone door, maar dan wordt het weer groen.
Dit is mooi!!!! Het doet me denken aan een viewmaster plaatje. Ja olifanten zal je waarschijnlijk zo zuidelijk niet vinden. Maar ik zag de foto met de robben en daarom dacht ik eigenljik aan de zuidelijke kust van Suid-Afrika. Het zijn waarschijnlijk zeeleeuwen (denk ik)
in Addo Park, bij Port Elizabeth zijn wel olifanten, maar in een park, soort ''beekse bergen'', dus.
Dit waren dessert elephants, die in het wild leven , in Noordelijk Namibia.
De zeeleeuwen, 3 of 4 soorten door elkaar waren in Cape Cross.
Neem knijpers mee voor op je neus, de stank was nauwelijks te harden, en door de zeemist zat de lucht de volgende dag nog in onze kleren.
Maar het was het waard
Gertje , sparen voor een vakantie of zo'n herero jurk inclusief gewei-hoofddeksel?(wat die duitse zendelingen allemaal niet hebben veroorzaakt...een hele modetrent, er zitten geloof ik ook nog een paar onderjurken onder voor extra volume)
Denk je wel een beetje aan hen die achter je zitten op zondag?

Neem knijpers mee voor op je neus, de stank was nauwelijks te harden, en door de zeemist zat de lucht de volgende dag nog in onze kleren.
Maar het was het waard

Gertje , sparen voor een vakantie of zo'n herero jurk inclusief gewei-hoofddeksel?(wat die duitse zendelingen allemaal niet hebben veroorzaakt...een hele modetrent, er zitten geloof ik ook nog een paar onderjurken onder voor extra volume)

Nee nee ik spaar voor dat reisje, een ufo op mn bol is niet zo mijn smaakJoannah schreef:in Addo Park, bij Port Elizabeth zijn wel olifanten, maar in een park, soort ''beekse bergen'', dus.
Maar het was het waard

Bedoeld zal wel zijn desert elephants.....
Zou het daar geen gangbaar Mona-toetje zijn? Elephant dessert?refo schreef:Bedoeld zal wel zijn desert elephants.....

You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
~~Soli Deo Gloria~~
bij het onderste muzeum zijn wij ook geweest, als ik het goed zie, echt geweldig!! voel je je weer even helemaal kind

wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]