Ga naar de apotheek, en vraag of ze nog lege dozen van incontinentie-materiaal hebben, zijn heeeeel stevige dozen! Mijn hele uitzet zit er ook in (ik kan ze via m'n werk meenemen, ideaal! )Auto schreef:KOPEN???????????? Je gaat naar de plaatselijke drogist en vraagt of ze de luierdozen opzij willen zetten. Die vouw je thuis weer goed en tsjakka, je hebt fantastische verhuisdozen. Over duurzaam gesproken ..............Gijs83 schreef:Vandaag een oproep:
Bent u onlangs verhuisd of gaat u binnenkort verhuizen? Koop dan tweedehands verhuisdozen op internet en zet deze dozen ook weer op internet als u de verhuizing achter de rug heeft. Karton is een stevig materiaal en kan gemakkelijk meerdere malen gebruikt worden.
Duurzaamheidstips voor een schonere wereld
Re: duurzaamheid tips voor een schonere wereld
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Die dozen(m'n zusje werkt bij een apotheek) worden bij ons gebruikt voor het oud papier. Dat uiteraard naar goed doel(naar de zending) gaat en niet naar het 'Mannenkoor'.*girly* schreef:Ga naar de apotheek, en vraag of ze nog lege dozen van incontinentie-materiaal hebben, zijn heeeeel stevige dozen! Mijn hele uitzet zit er ook in (ik kan ze via m'n werk meenemen, ideaal! )Auto schreef:KOPEN???????????? Je gaat naar de plaatselijke drogist en vraagt of ze de luierdozen opzij willen zetten. Die vouw je thuis weer goed en tsjakka, je hebt fantastische verhuisdozen. Over duurzaam gesproken ..............Gijs83 schreef:Vandaag een oproep:
Bent u onlangs verhuisd of gaat u binnenkort verhuizen? Koop dan tweedehands verhuisdozen op internet en zet deze dozen ook weer op internet als u de verhuizing achter de rug heeft. Karton is een stevig materiaal en kan gemakkelijk meerdere malen gebruikt worden.
Vandaag een huishoudtip:
OVEN VOORVERWARMEN ONZIN
Alleen voor het bakken van brood, taart en soufflés is het nodig om de oven voor te verwarmen. Alle andere gerechten kunnen net als de oven geleidelijk warmer worden.
- zusterelly
Gijs, Waarom is het mannenkoor geen goed doel????
zingen ze daar ritmisch, gezangen of zo

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Waarom zou je een mannenkoor geld geven? Zingen kost toch niets?zusterelly schreef:Gijs, Waarom is het mannenkoor geen goed doel????
In de tijd dat ik op de basisschool zat hadden we 1 keer in de maand een oud papier container bij school staan. De opbrengst was voor het schoolreisje.
- zusterelly
Nee maar die man of vrouw die ervoor staat en zo met de armen beweegt des te meer....Tiberius schreef:Waarom zou je een mannenkoor geld geven? Zingen kost toch niets?zusterelly schreef:Gijs, Waarom is het mannenkoor geen goed doel????
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Je hebt bij ons in de plaats 2 grote mannenkoren. De mannenkoor die het oud papier inzamelt is niet van onze kerk en die zingen eigenlijk van alles.zusterelly schreef:Gijs, Waarom is het mannenkoor geen goed doel????
-
Zie je ze zamelen rotzooi in en ze zingen rotzooiGijs83 schreef:Je hebt bij ons in de plaats 2 grote mannenkoren. De mannenkoor die het oud papier inzamelt is niet van onze kerk en die zingen eigenlijk van alles.zusterelly schreef:Gijs, Waarom is het mannenkoor geen goed doel????

Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
- MarthaMartha
Democritus schreef:Zie je ze zamelen rotzooi in en ze zingen rotzooiGijs83 schreef:Je hebt bij ons in de plaats 2 grote mannenkoren. De mannenkoor die het oud papier inzamelt is niet van onze kerk en die zingen eigenlijk van alles.zusterelly schreef:Gijs, Waarom is het mannenkoor geen goed doel????

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Democritus schreef:Zie je ze zamelen rotzooi in en ze zingen rotzooiGijs83 schreef:Je hebt bij ons in de plaats 2 grote mannenkoren. De mannenkoor die het oud papier inzamelt is niet van onze kerk en die zingen eigenlijk van alles.zusterelly schreef:Gijs, Waarom is het mannenkoor geen goed doel????

Vandaag een huishoudtip:
[quote]TANDENPOETSEN EN SCHEREN
Als u tijdens het tandenpoetsen, de kraan laat lopen, verspilt u 500 liter water per maand. Dit geldt ook voor het scheren, heren![quote]
Geen van beide doe ik en bij de laatste is het al helemaal niet nodig om water te gebruiken! Oplaadbare scheerapparaat en klaar is kees!
[quote]TANDENPOETSEN EN SCHEREN
Als u tijdens het tandenpoetsen, de kraan laat lopen, verspilt u 500 liter water per maand. Dit geldt ook voor het scheren, heren![quote]

Poets jij geen tanden Gijs?Gijs83 schreef:Vandaag een huishoudtip:
TANDENPOETSEN EN SCHEREN
Als u tijdens het tandenpoetsen, de kraan laat lopen, verspilt u 500 liter water per maand. Dit geldt ook voor het scheren, heren!
Geen van beide doe ik en bij de laatste is het al helemaal niet nodig om water te gebruiken! Oplaadbare scheerapparaat en klaar is kees!

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Miththgien poetht Gijth thijn kunthtgebihtz.vlinder schreef:Poets jij geen tanden Gijs?Gijs83 schreef:Vandaag een huishoudtip:
TANDENPOETSEN EN SCHEREN
Als u tijdens het tandenpoetsen, de kraan laat lopen, verspilt u 500 liter water per maand. Dit geldt ook voor het scheren, heren!

jawel, maar laat de kraan ondertussen niet lopen!vlinder schreef:Poets jij geen tanden Gijs?Gijs83 schreef:Vandaag een huishoudtip:
TANDENPOETSEN EN SCHEREN
Mijn man moet juist wel nat scheren (en dat doet hij onder de douche).