het is zoooooooooooooo saaaaaaaaaaaaaaaaai

Ikke du..du..durf niet zo goed nu Martha daar ook weer is......JolandaOudshoorn schreef:nee, helemaal niemand.
het is zoooooooooooooo saaaaaaaaaaaaaaaaai
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
albion schreef:ik heb net om het 'hoekje' gekeken, maar ik heb weinig tijd. Het leek me wel gezellig.
Dat dacht ik al, vandaar de geruststellinggertje schreef:albion schreef:ik heb net om het 'hoekje' gekeken, maar ik heb weinig tijd. Het leek me wel gezellig.
waren al bang dat we niet gezellig genoeg waren
nu kan ik gerustgesteld de bedstee inalbion schreef:Dat dacht ik al, vandaar de geruststellinggertje schreef:albion schreef:ik heb net om het 'hoekje' gekeken, maar ik heb weinig tijd. Het leek me wel gezellig.
waren al bang dat we niet gezellig genoeg waren![]()
gertje schreef:nu kan ik gerustgesteld de bedstee inalbion schreef:Dat dacht ik al, vandaar de geruststellinggertje schreef:albion schreef:ik heb net om het 'hoekje' gekeken, maar ik heb weinig tijd. Het leek me wel gezellig.
waren al bang dat we niet gezellig genoeg waren![]()
judith schreef:Ook best leuk om s morgens in de chat de klesten.
moet je wel kunnenjudith schreef:Ook best leuk om s morgens in de chat de klesten.
Dan pas?hmprff schreef:over n halfuurtje of zo, waai ik ook nog ffies de chat in
Ja he...maar ja, ik moet nog een mail sturen en een korte inleiding typen.Ichtus schreef:Dan pas?hmprff schreef:over n halfuurtje of zo, waai ik ook nog ffies de chat in
Zit al op je te wachten, zo lang geleden dat ik je gesproken heb