Daar weten mijn vingers ook van....

Demo en MM, ik leef met jullie mee.Democritus schreef:Ik zeg niets...... Zo'n klein meisje en zo'n grote bank...dat moet we mis gaan. Maar ja wie te eigenwijs is om hulp te vragen moet met de zere vingers zitten zoals het spreekwoord zegt!!!MarthaMartha schreef:Nee, dacht dat ik de bank wel alleen terug in de kamer kon tillen en kwam bij het kantelen klem tussen bank en spachtelpoets.... nogal met een vaartje...helma schreef:zo'n scherpe trouwringMarthaMartha schreef:stukje vinger
jvdg schreef:Demo en MM, ik leef met jullie mee.Democritus schreef:Ik zeg niets...... Zo'n klein meisje en zo'n grote bank...dat moet we mis gaan. Maar ja wie te eigenwijs is om hulp te vragen moet met de zere vingers zitten zoals het spreekwoord zegt!!!MarthaMartha schreef:
Nee, dacht dat ik de bank wel alleen terug in de kamer kon tillen en kwam bij het kantelen klem tussen bank en spachtelpoets.... nogal met een vaartje...
Ik trek wel de conclusie dat jij nog steeds de eigenwijsheid van MM niet hebt weten te verbreken.
Maar dat zal wel goedkomen hoor!
Het kan vele jaren duren, maar eens, heel mss, heel mss, heel mss, heel mss. het met haar toch nog goedkomen.
Maar reken er niet op dat ze zal toegeven dat je ooit gelijk had.
zei je maar niets...Democritus schreef:Ik zeg niets...... Zo'n klein meisje en zo'n grote bank...dat moet we mis gaan. Maar ja wie te eigenwijs is om hulp te vragen moet met de zere vingers zitten zoals het spreekwoord zegt!!!MarthaMartha schreef:Nee, dacht dat ik de bank wel alleen terug in de kamer kon tillen en kwam bij het kantelen klem tussen bank en spachtelpoets.... nogal met een vaartje...helma schreef:zo'n scherpe trouwringMarthaMartha schreef:stukje vinger
Demo, je treedt kranig op! Zet 'm op!Democritus schreef:Ik zeg niets...... Zo'n klein meisje en zo'n grote bank...dat moet we mis gaan. Maar ja wie te eigenwijs is om hulp te vragen moet met de zere vingers zitten zoals het spreekwoord zegt!!!MarthaMartha schreef:Nee, dacht dat ik de bank wel alleen terug in de kamer kon tillen en kwam bij het kantelen klem tussen bank en spachtelpoets.... nogal met een vaartje...helma schreef:zo'n scherpe trouwringMarthaMartha schreef:stukje vinger
MarthaMartha schreef:Nee, dacht dat ik de bank wel alleen terug in de kamer kon tillen en kwam bij het kantelen klem tussen bank en spachtelpoets.... nogal met een vaartje...helma schreef:zo'n scherpe trouwringMarthaMartha schreef:stukje vinger
helma schreef:MarthaMartha schreef:Nee, dacht dat ik de bank wel alleen terug in de kamer kon tillen en kwam bij het kantelen klem tussen bank en spachtelpoets.... nogal met een vaartje...helma schreef:zo'n scherpe trouwringMarthaMartha schreef:stukje vinger
ik heb de megabloedspetters op de nieuwe spachtel bewonderd
moet je voor een te hoge bloeddruk dan bloed afstaan??*girly* schreef:3 buisjes bloed! En de veronderstelling dat m'n bloeddruk altijd nog netjes zat
heeftie het witte-jas effect er al wel afgetrokken?*girly* schreef:Nee...m'n darmen zitten in de knoei, en daarvoor moest ik naar 't ziekenhuis, en toen moest de internist ook even m'n bloeddruk meten en die was behóórlijk hoog! 180/80...Terwijl ik 'normaal' altijd heel goed zat