Die heeft wel vaker kuren.-DIA- schreef:Ik heb een probleem met mijn pc... of zit het in deze site?
http://www.de-levensbron.nl/Preken.html
Bij mij werkt ie niet meer... en bij jullie?
-DIA-
Probeer het vannacht nog eens

Die heeft wel vaker kuren.-DIA- schreef:Ik heb een probleem met mijn pc... of zit het in deze site?
http://www.de-levensbron.nl/Preken.html
Bij mij werkt ie niet meer... en bij jullie?
-DIA-
Ook aan de namen, maar uiteindelijk door het gehoor. Er staan nogal wat 'godzalige leraars' bij (om met wijlen ds. W.C. Lamain te spreken), en heb ze vaak mogen beluisteren.Johannes 3:16 schreef:Zie je dat aan de namen?-DIA- schreef:Mister schreef:Hier ook niet...
Jammer, er staan uitmuntende preken op...
-DIA-
Naar leraars luister je. Preken beluister je.-DIA- schreef: Ook aan de namen, maar uiteindelijk door het gehoor. Er staan nogal wat 'godzalige leraars' bij (om met wijlen ds. W.C. Lamain te spreken), en heb ze vaak mogen beluisteren.
-DIA-
Beluisteren is hetzelfde als luisteren naar. Aldus Van Dale.refo schreef:Naar leraars luister je. Preken beluister je.-DIA- schreef: Ook aan de namen, maar uiteindelijk door het gehoor. Er staan nogal wat 'godzalige leraars' bij (om met wijlen ds. W.C. Lamain te spreken), en heb ze vaak mogen beluisteren.
-DIA-
Respect aub.
Tiberius schreef: Beluisteren is hetzelfde als luisteren naar. Aldus Van Dale.
Nuchterheid aub.
Ook daar niet, lijkt wel of deze teksten structureel worden omzeild.Auto schreef:Misschien op media.cgkmiddelharnis.nl ?
Hier heb je John 5:40 (in het engels...)Johann Gottfried Walther schreef:Wie weet waar ik preken kan vinden over:
Mattheus 3 vers 8
Mattheus 3 vers 10
of
Lukas 3 vers 9 ?
Op o.a. Prekenweb en Prekensite heb ik al gekeken.
Misschien kun je het voor me vertalenBert Mulder schreef:Hier heb je John 5:40 (in het engels...)Johann Gottfried Walther schreef:Wie weet waar ik preken kan vinden over:
Mattheus 3 vers 8
Mattheus 3 vers 10
of
Lukas 3 vers 9 ?
Op o.a. Prekenweb en Prekensite heb ik al gekeken.
http://www.prca.org/sermons/john5.40.html
Ik zag A Simons ook staan, ja.-DIA- schreef:Mister schreef:Hier ook niet...
-DIA-
Jongere schreef:Ik zag A Simons ook staan, ja.-DIA- schreef:Mister schreef:Hier ook niet...
-DIA-
Doe jij het dan ook?-DIA- schreef:Jongere schreef:Ja ik ook... Maar neem nu eens de moeite om zijn preken te vergelijken met bv. Ds. C.A. van Dieren of Ds. W.C. Lamain, of ds A.W. Verhoef, om maar een paar tegenpolen te noemen... Dan weet je waar ik het over heb... Het is de moeite van het onderzoeken wel waard...-DIA- schreef: Ik zag A Simons ook staan, ja.
-DIA-
Ja, anders had ik geen recht van spreken. Dat spreekt toch vanzelf, je moet zwijgen over dingen waar je niets van weet, toch?Ariene schreef:
Doe jij het dan ook?
Jazeker!!-DIA- schreef:Ja, anders had ik geen recht van spreken. Dat spreekt toch vanzelf, je moet zwijgen over dingen waar je niets van weet, toch?Ariene schreef:
Doe jij het dan ook?
Die ken ik heel goed hoor.-DIA- schreef:Ja ik ook... Maar neem nu eens de moeite om zijn preken te vergelijken met bv. Ds. C.A. van Dieren of Ds. W.C. Lamain, of ds A.W. Verhoef, om maar een paar tegenpolen te noemen... Dan weet je waar ik het over heb... Het is de moeite van het onderzoeken wel waard...
-DIA-
Over Ruth had hij in de vakantieperiode een hele reeks preken, ipv de Catechismuspreek. Hij heeft elk jaar een zomerstop met de Catechismus ivm de vele mensen die dan op vakantie zijn.Jongere schreef:Die ken ik heel goed hoor.-DIA- schreef:Ja ik ook... Maar neem nu eens de moeite om zijn preken te vergelijken met bv. Ds. C.A. van Dieren of Ds. W.C. Lamain, of ds A.W. Verhoef, om maar een paar tegenpolen te noemen... Dan weet je waar ik het over heb... Het is de moeite van het onderzoeken wel waard...
-DIA-
Dominee van Dieren overigens deze zomer nog gehoord over Ruth.