Word, dat heb ik net onder de knie...henriët schreef:google chrome, super handig al die schermenLuther schreef:Boekenmarkt, want rommel heb ik al zat.
Windows of Google Chrome OS
word of open office
MacDonalds of eigen frituurpan?
Word, dat heb ik net onder de knie...henriët schreef:google chrome, super handig al die schermenLuther schreef:Boekenmarkt, want rommel heb ik al zat.
Windows of Google Chrome OS
word of open office
Motivatie?Mister schreef:Eigen frituur![]()
Oei, da's een lastige.Mister schreef:Eigen frituur![]()
Volvo of Toyota?
een keuze die ik niet maken kan...Luther schreef:Oei, da's een lastige.Mister schreef:Eigen frituur![]()
Volvo of Toyota?
Toch maar Toyota denk ik: Niet kapot te krijgen.
Belijdend Rooms Katholiek of Vrijzinnig Protestant
De MC levert geen frikandellenjvdg schreef:Motivatie?Mister schreef:Eigen frituur![]()
tja....Mister schreef:De MC levert geen frikandellenjvdg schreef:Motivatie?Mister schreef:Eigen frituur![]()
@ Bert: we verwachten een nieuw dubbeltal van d' overkant...
Hoho Bert, je mag niet passen. Je moet een keuze maken.Luther schreef:Oei, da's een lastige.Mister schreef:Eigen frituur![]()
Volvo of Toyota?
Toch maar Toyota denk ik: Niet kapot te krijgen.
Belijdend Rooms Katholiek of Vrijzinnig Protestant
Ja, ik ook. Maar ik wil Bert ook zo ver krijgen...Jongere schreef:Belijdend Rooms Katholiek, al mag ik het zeggen.
zul je lang wachten moeten.Luther schreef:Ja, ik ook. Maar ik wil Bert ook zo ver krijgen...Jongere schreef:Belijdend Rooms Katholiek, al mag ik het zeggen.
nee, daar ben ik t wel mee eens ja.Bert Mulder schreef:zul je lang wachten moeten.Luther schreef:Ja, ik ook. Maar ik wil Bert ook zo ver krijgen...Jongere schreef:Belijdend Rooms Katholiek, al mag ik het zeggen.
Want ik kan, nog mag ik ooit zeggen rooms te zijn willen, belijdend of niet...
ondertussen, is dat geen onderwerp voor een spelletje, meen ik....
Nee, voor mij ook, en ik probeer af en toe een leutertopic naar een serieus topic om te buigen.Bert Mulder schreef:zul je lang wachten moeten.Luther schreef:Ja, ik ook. Maar ik wil Bert ook zo ver krijgen...Jongere schreef:Belijdend Rooms Katholiek, al mag ik het zeggen.
Ook niet voor Martin Luther niet. Voor hem was het bloedernst.
Wat is er aan leuter verkeerd?Luther schreef:Nee, voor mij ook, en ik probeer af en toe een leutertopic naar een serieus topic om te buigen.Bert Mulder schreef:zul je lang wachten moeten.Luther schreef:Ja, ik ook. Maar ik wil Bert ook zo ver krijgen...Jongere schreef:Belijdend Rooms Katholiek, al mag ik het zeggen.
Ook niet voor Martin Luther niet. Voor hem was het bloedernst.
Dit was een poging.
Ik heb toch echt meer met belijdend Rooms-Katholieken, dan met vrijzinnig protestanten.
Bij de RK kan ik het Woord nog laten spreken.
Klopt!Bert Mulder schreef:Wat is er aan leuter verkeerd?
Denk dat Luther vond dat in de RK het Woord niet aan bod kwam, maar de paus en de traditie...