oh oh....ruikt ze het nooit?monique schreef:ik heb zitten liegen tegen mn moeder ik zei jah ik haal ze voor meiden uit me klas dus niet maar waar bemoeien ze zig mee stom iets of ze niets beters te doen hebben nu kan ik geen peuken meer halen voor mn eigeRens schreef:laat gaan.....monique schreef:dat mensen over mij zitten te roddelen in mn woonplaats dat ik af entoe is ff een pakje peuken haal waar bemoeien die gasten zig meee![]()
Waar báál jij van???
Re: Waar báál jij van???
Dat ik op iemands boeken op marktplaats bied, 2 x een mail naar diegene stuur en ik geen enkele reactie krijg. Waarom zet je je spullen dan op marktplaats???????
Is nog iemand die een statenbijbel en een electronisch orgel aanbiedt ook!

- monique
nou mn ouders weten wel dat ik rook en ik rook altijd mee met mn vader mn moeder heeft et liever niet maar ik laat me niet tegen houwe

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
lasvan ochtendnogindekrant datro ken overeenpaa rjaar helemaaluiti s
- Wilma van den Berg
Wat mij betreft: het zou geweldig zijn!Kislev schreef:lasvan ochtendnogindekrant datro ken overeenpaa rjaar helemaaluiti s
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
dat miss. dat trouwlocatie (incl. het kerkgebouw) niet door kan gaan om een niet leuke reden.... 

Ahh, dan ben ik het niet...Kislev schreef:Dat ik op iemands boeken op marktplaats bied, 2 x een mail naar diegene stuur en ik geen enkele reactie krijg. Waarom zet je je spullen dan op marktplaats???????

- monique
aaah nee hoe kan dat dan??Lassie schreef:dat miss. dat trouwlocatie (incl. het kerkgebouw) niet door kan gaan om een niet leuke reden....
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
tsja.... omdat wij protestantsevangelisch zijn.
- monique
naja zeg wat een stom gedoe en wat nu?Lassie schreef:tsja.... omdat wij protestantsevangelisch zijn.
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Joh! Wat is dat balen!!...en hoe moet het nu vedr?Lassie schreef:tsja.... omdat wij protestantsevangelisch zijn.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
eerst maar eens goed praten dat we niet met een band in de kerk lawaai komen schoppen want dat willen wij al helemaal niet. Orgel, piano en bij sommige liedjes gitaar.
Hopelijk komt het goed joh! Sterkte hoor!Lassie schreef:eerst maar eens goed praten dat we niet met een band in de kerk lawaai komen schoppen want dat willen wij al helemaal niet. Orgel, piano en bij sommige liedjes gitaar.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
oei meid, suc6!Lassie schreef:eerst maar eens goed praten dat we niet met een band in de kerk lawaai komen schoppen want dat willen wij al helemaal niet. Orgel, piano en bij sommige liedjes gitaar.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Waar ik nu wel héél erg van báál is de nog immer doordurende busstaking..................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60