Ik schreef eerder al dat ik denk dat ze beter wat niet-onderhandelbare punten hadden kunnen neerleggen. In praktijk sluiten sommige van die waarschijnlijk al PVV en FvD uit, maar die partijen zouden ver van hun verkiezingsprogramma kunnen afwijken. En ja het is lastiger om BIJ1 uit te sluiten op grond van niet-onderhandelbare standpunten.
Valt het kabinet of valt het kabinet niet?
Re: Valt het kabinet of valt het kabinet niet?
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Wie een hond wil slaan, vindt licht een stok.
Als men gaat graven in ons verleden/heden dan zijn we ook aan de beurt.
Als men gaat graven in ons verleden/heden dan zijn we ook aan de beurt.
Ik denk dat breed vertrouwen krijgen nu heel belangrijk is. De verwijderde tweets helpen daarbij niet. Daarom denk ik dat het voor het landsbelang beter is een andere kandidaat te hebben.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
De media die het meest hun best doen om karaktermoord te plegen, krijgen het meeste aandacht.parsifal schreef:Ik denk dat breed vertrouwen krijgen nu heel belangrijk is. De verwijderde tweets helpen daarbij niet. Daarom denk ik dat het voor het landsbelang beter is een andere kandidaat te hebben.
Dergelijke rare opiniestukken zijn de reden waarom er zoveel vertrekkers zijn. Men breekt elkaar alleen maar af.
Deels mee eens. Ik houd niet van een cancelcultuur en geloof dat iemand iets kan zeggen en daar later milder over denkt. Toch ben je verantwoordelijk voor wat je het internet op slingert. Wat hij destijds bijvoorbeeld in corona-tijd zei kan toen net zo stuitend zijn ervaren als nu, alleen schreeuwden toen veel meer mensen dergelijke dingen. Als je een open bestuurder wilt zijn kom je ook publiekelijk terug op wat je schreef en zeg je dat je van inzicht bent verandert. Dat is anders dan stiekem wegmoffelen en een braaf beeld van jezelf presenteren. In die zin ben ik het met Parsifal eens. In de Bijbel wordt rondom ambten ook herhaaldelijk gesproken over een goed gerucht en orde in je gezin. Als dat niet lukt is het niet wijs om een ambt te bekleden.Herman schreef: ↑22 aug 2023, 09:58De media die het meest hun best doen om karaktermoord te plegen, krijgen het meeste aandacht.parsifal schreef:Ik denk dat breed vertrouwen krijgen nu heel belangrijk is. De verwijderde tweets helpen daarbij niet. Daarom denk ik dat het voor het landsbelang beter is een andere kandidaat te hebben.
Dergelijke rare opiniestukken zijn de reden waarom er zoveel vertrekkers zijn. Men breekt elkaar alleen maar af.
Het is wel erg moeilijk dat uit de gekrochten van internet over bijna iedereen iets te vinden is wat je reputatie nu kan schaden, zeker omdat de heersende maatschappelijke opinie zo snel kan veranderen. Daarom geloof ik altijd in een tweede kans, maar wel open en eerlijk. Net zoals schuldbelijdenis functioneert: daarna is een nieuw begin mogelijk met een schone lei.
Fides Quaerens Intellectum
Blijft aan uw toestel....
-
Is dat zo?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
- Maanenschijn
Piet is de spindokter van een zekere De Nooijer.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
-
- Verbannen
Wat is er voor interessants? Gaat De Nooijer een FVD-light oprichten met Van der Tang als running mate?
Of wat moet ik me voorstellen bij dit gespeculeer?
Dan moet je Tom even bellen. Zelf denk ik dat hij politiek redacteur word bij het Reformatorisch DagbladGerefGemeente-lid schreef: ↑22 aug 2023, 23:43Wat is er voor interessants? Gaat De Nooijer een FVD-light oprichten met Van der Tang als running mate?
Of wat moet ik me voorstellen bij dit gespeculeer?

Niet nog een partij met relpubers ajb. Daar hebben we de fvd al voor.