Dat is niet waar. Als ik de jaargang 1948 met die van 2018 vergelijk is er een enorm verschil.Hendrien schreef:Een jaargang vind ik genoeg. Ieder jaar komen dezelfde onderwerpen weer terug.Jantje schreef:Nu je het over Terdege hebt, de laatste tijd valt het me sterk op, dat ze de GezinsGids heel erg 'na-apen', qua onderwerpkeuze. Zijn er hier die dit herkennen?Mara schreef: De onderwerpen lopen vaak hopeloos achter, net als in Terdege.
Erdee
Re: Erdee
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-
- Verbannen
Ik was dan wel blij dat er nog een stukje in stond van ds. C.P. de Boer, als was het dan afkomstig uit zijn boekje over de kleding. Het is wel jammer dat er bijvoorbeeld niet een inhoudelijk interview was met één der predikanten, over de steeds meer zorgelijk en wereldgelijkvormig wordende kledingstijl in de Gereformeerde gezindte. Zo'n interview voegt tenminste nog écht wat toe.
Laatst gewijzigd door Jantje op 23 mar 2019, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Zo is t beter.Jantje schreef:Ik was dan wel blij dat er nog een stukje in stond van ds. C.P. de Boer, als was het dan afkomstig uit zijn boekje over de kleding. Het is wel jammer dat er bijvoorbeeld niet een inhoudelijk interview was met één der predikanten, over de (...) kledingstijl in de Gereformeerde gezindte. Dat voegt tenminste nog écht wat toe.
Ja, loop jij er zo wulps bij?Jantje schreef:Ik was dan wel blij dat er nog een stukje in stond van ds. C.P. de Boer, als was het dan afkomstig uit zijn boekje over de kleding. Het is wel jammer dat er bijvoorbeeld niet een inhoudelijk interview was met één der predikanten, over de steeds meer zorgelijk en wereldgelijkvormig wordende kledingstijl in de Gereformeerde gezindte. Dat voegt tenminste nog écht wat toe.
-
- Verbannen
Hoezo? Zo verliezen ze toch ook abonnee, als ik sommigen hier zo hoor.refo schreef:Zo is t beter.Jantje schreef:Ik was dan wel blij dat er nog een stukje in stond van ds. C.P. de Boer, als was het dan afkomstig uit zijn boekje over de kleding. Het is wel jammer dat er bijvoorbeeld niet een inhoudelijk interview was met één der predikanten, over de (...) kledingstijl in de Gereformeerde gezindte. Dat voegt tenminste nog écht wat toe.
Laatst gewijzigd door Jantje op 23 mar 2019, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
- Verbannen
Bezorgd schreef:Ja, loop jij er zo wulps bij?Jantje schreef:Ik was dan wel blij dat er nog een stukje in stond van ds. C.P. de Boer, als was het dan afkomstig uit zijn boekje over de kleding. Het is wel jammer dat er bijvoorbeeld niet een inhoudelijk interview was met één der predikanten, over de steeds meer zorgelijk en wereldgelijkvormig wordende kledingstijl in de Gereformeerde gezindte. Dat voegt tenminste nog écht wat toe.

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Asjeblieft niet.Jantje schreef:Ik was dan wel blij dat er nog een stukje in stond van ds. C.P. de Boer, als was het dan afkomstig uit zijn boekje over de kleding. Het is wel jammer dat er bijvoorbeeld niet een inhoudelijk interview was met één der predikanten, over de steeds meer zorgelijk en wereldgelijkvormig wordende kledingstijl in de Gereformeerde gezindte. Dat voegt tenminste nog écht wat toe.
Jantje schreef:Bezorgd schreef:Ja, loop jij er zo wulps bij?Jantje schreef:Ik was dan wel blij dat er nog een stukje in stond van ds. C.P. de Boer, als was het dan afkomstig uit zijn boekje over de kleding. Het is wel jammer dat er bijvoorbeeld niet een inhoudelijk interview was met één der predikanten, over de steeds meer zorgelijk en wereldgelijkvormig wordende kledingstijl in de Gereformeerde gezindte. Dat voegt tenminste nog écht wat toe.Excuses. Ik heb het woordje 'dat' in de laatste zin direct veranderd.
Dat bedoelde ik eigenlijk niet. Maar meer, dat we het vaak prettig vinden om een waarschuwend woord te lezen wat voor onszelf niet geldt.
Overigens vind ik het wel meevallen met de wereldgelijkvorimg kledingstijl. Ik heb juist het idee dat refo's er in vergelijking met de wereld vaak veel vreemder bij gaan lopen. Ze vallen iig echt wel op in het straatbeeld.
-
- Verbannen
Onzin. Je mag elkaar daar toch op wijzen?Bezorgd schreef:Dat bedoelde ik eigenlijk niet. Maar meer, dat we het vaak prettig vinden om een waarschuwend woord te lezen wat voor onszelf niet geldt.
Overigens vind ik het wel meevallen met de wereldgelijkvorimg kledingstijl. Ik heb juist het idee dat refo's er in vergelijking met de wereld vaak veel vreemder bij gaan lopen. Ze vallen iig echt wel op in het straatbeeld.
Zou je je nog nader kunnen verklaren? Vooral die laatste zinnen begrijp ik echt niet.
Waarom niet?JCRyle schreef:Asjeblieft niet.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Kom jij wel eens langs een Middelbare school of Hoornbeeck? Het valt zeker op, dat wel ja.Bezorgd schreef:Jantje schreef:Bezorgd schreef:Ja, loop jij er zo wulps bij?Jantje schreef:Ik was dan wel blij dat er nog een stukje in stond van ds. C.P. de Boer, als was het dan afkomstig uit zijn boekje over de kleding. Het is wel jammer dat er bijvoorbeeld niet een inhoudelijk interview was met één der predikanten, over de steeds meer zorgelijk en wereldgelijkvormig wordende kledingstijl in de Gereformeerde gezindte. Dat voegt tenminste nog écht wat toe.Excuses. Ik heb het woordje 'dat' in de laatste zin direct veranderd.
Dat bedoelde ik eigenlijk niet. Maar meer, dat we het vaak prettig vinden om een waarschuwend woord te lezen wat voor onszelf niet geldt.
-
- Verbannen
Ik moet dan vooral denken aan de foto's die de laatste tijd zijn langs gekomen op reforum.Jantje schreef: Zou je je nog nader kunnen verklaren? Vooral die laatste zinnen begrijp ik echt niet.
@Zeeuw , Nee daar kom ik eigenlijk niet.