Voorstellen

Maanenschijn

Re: Voorstellen

Bericht door Maanenschijn »

Apologeet schreef:Hallo beste mensen, mijn naam is Apologeet, althans hier. Echte naam Patrick.
Ik ben 46 jaar, vrijgezel en afkomstig uit de Betuwe
Ik ben lid van de PKN .
Kan me goed vinden in de grondslag van dit forum.
Mijn favoriete onderwerpen zijn
- Allicht de Bijbel
- De geschiedenis van de reformatie
- De huidige staat van de godsdienst en de positie van de kerken in Nederland.
Ik Groet u allen.
Welkom streekgenoot.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Bobber

Bericht door Bobber »

Bedankt, dus alle nieuwelingen van na 30 juli 2022 moeten zich nog voorstellen?
Ga er over nadenken.
Posthoorn

Bericht door Posthoorn »

Ik ben hier ooit gewoon binnengevallen zonder me voor te stellen. Inmiddels kent iedereen me wel. :huhu
JohannaMaria

Bericht door JohannaMaria »

Ik ben JohannaMaria, dit zijn 2 van mijn doopnamen. Ik ben (nog) geen lid van een kerk, maar luister regelmatig een preek van de nieuwe of oude kerk te Katwijk. Hopelijk heb ik de moed om daar binnen afzienbare tijd ook daadwerkelijk naar toe te gaan. Ik heb mij helemaal ingelezen wat betreft hun visie en kan oprecht zeggen dat ik dit van harte onderschrijf.

Ik luister ook wel eens een preek terug die hier wordt geplaatst, en vind dan rust. Dit bevestigt voor mij dat ik op de goede weg zit, en laat me leiden door de Heere.
Johann Gottfried Walther

Bericht door Johann Gottfried Walther »

JohannaMaria schreef: 25 feb 2025, 18:19 Ik ben JohannaMaria, dit zijn 2 van mijn doopnamen. Ik ben (nog) geen lid van een kerk, maar luister regelmatig een preek van de nieuwe of oude kerk te Katwijk. Hopelijk heb ik de moed om daar binnen afzienbare tijd ook daadwerkelijk naar toe te gaan. Ik heb mij helemaal ingelezen wat betreft hun visie en kan oprecht zeggen dat ik dit van harte onderschrijf.

Ik luister ook wel eens een preek terug die hier wordt geplaatst, en vind dan rust. Dit bevestigt voor mij dat ik op de goede weg zit, en laat me leiden door de Heere.
Welkom !
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

Wat mooi om te horen.
Welkom!
Job

Bericht door Job »

JohannaMaria schreef: 25 feb 2025, 18:19 Ik ben JohannaMaria, dit zijn 2 van mijn doopnamen. Ik ben (nog) geen lid van een kerk, maar luister regelmatig een preek van de nieuwe of oude kerk te Katwijk. Hopelijk heb ik de moed om daar binnen afzienbare tijd ook daadwerkelijk naar toe te gaan. Ik heb mij helemaal ingelezen wat betreft hun visie en kan oprecht zeggen dat ik dit van harte onderschrijf.

Dat is een wonderlijke weg JohannaMaria. Welkom en wijsheid gewenst in je zoektocht. Een fijne tijd hier, zoek vooral naar de pareltjes onder de schrijfsels. (Reformatorische) christenen zullen je op een zeker moment vast tegenvallen, maar richt je op je grote Inhoud.
Plaats reactie