Wat doen we vandaag?
-
Re: Wat doen we vandaag?
Ik kan geen Zeeuws, kan je in het ABN zeggen wat vrijmibo is ? 

Wederom een duidelijk bewijs..Geytenbeekje schreef:Ik kan geen Zeeuws, kan je in het ABN zeggen wat vrijmibo is ?
-
Opgezocht op Google, het is helemaal geen ZeeuwsZeeuw schreef:Wederom een duidelijk bewijs..Geytenbeekje schreef:Ik kan geen Zeeuws, kan je in het ABN zeggen wat vrijmibo is ?

Nee, ik ken jullie wel ondertussen.
Mij zul je noot goed kennen.

Dat moet ook allemaal gekookt, klaargemaakt, voorbereid, neergezet worden.Zeeuw schreef:Nou, misschien dat het ook kan zonder als gastvrouw op deze wijze rond te lopen? Wij vieren in de familie al vrij lang een soort van lopend buffet. Alles op tafel en iedereen mag pakken. Dan kun je er zelf ook van genieten.Mara schreef:Zit dankbaarheid in het gegeven dat je je als gastvrouw de hele dag de blaren op je hielen loopt?Jantje schreef:Wat ondankbaar. Waarom zou je geen verjaardag vieren?
En de dag ervoor en de dag erna.
Ik ben zo blij dat ik daar vanaf ben, ik was veel te moe en gestresst om dankbaar te zijn toen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Daarvoor ben ik bv ook aanwezig, kan ik ook een hoop doen. En je kunt het jezelf zo makkelijk en moeilijk maken als je wilt.Mara schreef:Dat moet ook allemaal gekookt, klaargemaakt, voorbereid, neergezet worden.Zeeuw schreef:Nou, misschien dat het ook kan zonder als gastvrouw op deze wijze rond te lopen? Wij vieren in de familie al vrij lang een soort van lopend buffet. Alles op tafel en iedereen mag pakken. Dan kun je er zelf ook van genieten.Mara schreef:Zit dankbaarheid in het gegeven dat je je als gastvrouw de hele dag de blaren op je hielen loopt?Jantje schreef:Wat ondankbaar. Waarom zou je geen verjaardag vieren?
Ik ben zo blij dat ik daar vanaf ben, ik was veel te moe en gestresst om dankbaar te zijn toen.
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?
Ik vier het nooit voor familie, hooguit (schoon)ouder(s). Ik hou er niet van en ga gewoon wat leuks met m'n gezin doen.Zeeuw schreef:Nou, misschien dat het ook kan zonder als gastvrouw op deze wijze rond te lopen? Wij vieren in de familie al vrij lang een soort van lopend buffet. Alles op tafel en iedereen mag pakken. Dan kun je er zelf ook van genieten.Mara schreef:Zit dankbaarheid in het gegeven dat je je als gastvrouw de hele dag de blaren op je hielen loopt?Jantje schreef:Wat ondankbaar. Waarom zou je geen verjaardag vieren?
Ik vind mijn familie best leuk en zie ze graag op een dergelijke gelegenheid. Evenals dat we kerst ook met de broers en zussen en, steeds groter wordende, kinderschaar houden.ejvl schreef:Ik vier het nooit voor familie, hooguit (schoon)ouder(s). Ik hou er niet van en ga gewoon wat leuks met m'n gezin doen.Zeeuw schreef:Nou, misschien dat het ook kan zonder als gastvrouw op deze wijze rond te lopen? Wij vieren in de familie al vrij lang een soort van lopend buffet. Alles op tafel en iedereen mag pakken. Dan kun je er zelf ook van genieten.Mara schreef:Zit dankbaarheid in het gegeven dat je je als gastvrouw de hele dag de blaren op je hielen loopt?Jantje schreef:Wat ondankbaar. Waarom zou je geen verjaardag vieren?
Re: RE: Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?
Fijn toch?Zeeuw schreef:
Ik vind mijn familie best leuk en zie ze graag op een dergelijke gelegenheid. Evenals dat we kerst ook met de broers en zussen en, steeds groter wordende, kinderschaar houden.
Echter begrijp ik @jantje en ik meen @DDD niet als ze het ondankbaar vinden als je het niet viert.
Het dankbaar zijn kan ook in gezinsverband en de binnenkamer.
Vieren kan op allerlei manieren. Maar dankbaarheid zonder vieren lijkt me onmogelijk.
-
- Verbannen
Inderdaad. Wat zijn we het eens! Ik begin me bijna af te vragen of dat wel gezond is...DDD schreef:Vieren kan op allerlei manieren. Maar dankbaarheid zonder vieren lijkt me onmogelijk.

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Het begint wel op te vallen.. Sinds Jantje zich bewust is dat hij onder de linkerzijde wordt gerekend...Jantje schreef:Inderdaad. Wat zijn we het eens! Ik begin me bijna af te vragen of dat wel gezond is...DDD schreef:Vieren kan op allerlei manieren. Maar dankbaarheid zonder vieren lijkt me onmogelijk.

-
- Verbannen
Hoopvol schreef:Het begint wel op te vallen.. Sinds Jantje zich bewust is dat hij onder de linkerzijde wordt gerekend...Jantje schreef:Inderdaad. Wat zijn we het eens! Ik begin me bijna af te vragen of dat wel gezond is...DDD schreef:Vieren kan op allerlei manieren. Maar dankbaarheid zonder vieren lijkt me onmogelijk.

Maar gelukkig heeft @DDD deze voor een feit verkondigde mening direct afgeserveerd.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Re: RE: Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?
Zeker, daar lijkt me ieder vrij in. Ik heb ook jaren gehad, dat we als gezin in een situatie zaten dat ik helemaal geen zin had in mensen over de vloer.ejvl schreef:Fijn toch?Zeeuw schreef:
Ik vind mijn familie best leuk en zie ze graag op een dergelijke gelegenheid. Evenals dat we kerst ook met de broers en zussen en, steeds groter wordende, kinderschaar houden.
Echter begrijp ik @jantje en ik meen @DDD niet als ze het ondankbaar vinden als je het niet viert.
Het dankbaar zijn kan ook in gezinsverband en de binnenkamer.
Dat lijkt me eerder andersom, al is dat afhankelijk van je definitie van vieren.DDD schreef:Vieren kan op allerlei manieren. Maar dankbaarheid zonder vieren lijkt me onmogelijk.
Als vieren "herdenken" betekent, ben ik het met je eens maar dat kan ook zonder een huis vol visite toch?DDD schreef:Vieren kan op allerlei manieren. Maar dankbaarheid zonder vieren lijkt me onmogelijk.