Orchidee schreef:Mooi Caprice en Hendrikus

Orchidee schreef:Mooi Caprice en Hendrikus
Dan je wel verdraaid goed fotosoepen.... je ziet het echt niet....Hendrikus schreef:Het wachten was op de slimmerd die met deze vraag zou komen. Gefeliciteerd MM!MarthaMartha schreef:@ Hendrikus: hoe heb je die kerk in kerstbal erop gekregen zonder zelf in beeld te komen?![]()
Het antwoord luidt: weggefotosoept. Overigens stond ik er zelf niet op, alleen m'n statief. Dat soept wat makkelijker
caprice schreef:Hierbij een selectie, vanmiddag gemaakt:
En ja, het zijn echt kleurenfoto's...
En een lange brandpuntsafstand? Dan wordt een statief al snel klein op zo'n bal.Hendrikus schreef:Het wachten was op de slimmerd die met deze vraag zou komen. Gefeliciteerd MM!MarthaMartha schreef:@ Hendrikus: hoe heb je die kerk in kerstbal erop gekregen zonder zelf in beeld te komen?![]()
Het antwoord luidt: weggefotosoept. Overigens stond ik er zelf niet op, alleen m'n statief. Dat soept wat makkelijker
tssss ze lijkt al zó wijs!!
Wat een schatjehelma schreef:tssss ze lijkt al zó wijs!!
ter correctiehelma schreef:tssss ze lijkt al zó wijs!!
deze wel blijkbaar....utrech schreef:ik zie een klein postzegelfototje met een afbeelding van een baby van een maand of drie vier.
kinderen van 10 dagen kunnen niet op hun armen steunen.
Ook wij vonden het verbazingwekkend..... maar t is echt waar!utrech schreef:ik zie een klein postzegelfototje met een afbeelding van een baby van een maand of drie vier.
Onze inmiddels 19 jarige dochter kon het ook al in de kraamdagen. En met M&M zeg ik: Wow, wat een droppie!!henriët schreef:Ook wij vonden het verbazingwekkend..... maar t is echt waar!utrech schreef:ik zie een klein postzegelfototje met een afbeelding van een baby van een maand of drie vier.
dank je!huisman schreef:Onze inmiddels 19 jarige dochter kon het ook al in de kraamdagen. En met M&M zeg ik: Wow, wat een droppie!!henriët schreef:Ook wij vonden het verbazingwekkend..... maar t is echt waar!utrech schreef:ik zie een klein postzegelfototje met een afbeelding van een baby van een maand of drie vier.
Wat een lief poppetje zeg