Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Een fles met vloeibare kruiden tegen het grieperige gevoel.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
fluitje schreef:Een fles met vloeibare kruiden tegen het grieperige gevoel.

zoiets?
~~Soli Deo Gloria~~
Ken jij dat medicijn ook Hendrikus?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik iig wel.fluitje schreef:Ken jij dat medicijn ook Hendrikus?
Is een zeer werkzaam middel, hoewel ik het gebruik van de hele fles in één keer moet ontraden.
Nee, ik niet.fluitje schreef:Ken jij dat medicijn ook Hendrikus?
~~Soli Deo Gloria~~
een heerlijk ontbijtje
Een opgeluchtte en blijde stemming.
Binnen een week was ik drie sleutelbossen kwijt. Overal gezocht. Ik ben nooit mijn sleutels definitief kwijt dus ik begreep het niet. Steeds op of bij mijn werk....2 bossen huissleutels (waarvan 1 van mijn schoonmoeder geleend...), 1 bos sleutels van mijn werk (á 25 euro stuk en ik kon niet meer bij mijn uniformen).
Zegt memento: heb je geen gat in je tas. Ik voelen: nee hoor.
Thuis voor de 30e keer mijn tas leeg en op z'n kop. Zit er toch een heel minigaatje in waar mijn vinger nog niet eens door kon, maar de sleutels wel....Zaten mijn sleutels dus tussen de voering en het leer.....Ik heb een vreugdedanse door de kamer gemaakt.
Binnen een week was ik drie sleutelbossen kwijt. Overal gezocht. Ik ben nooit mijn sleutels definitief kwijt dus ik begreep het niet. Steeds op of bij mijn werk....2 bossen huissleutels (waarvan 1 van mijn schoonmoeder geleend...), 1 bos sleutels van mijn werk (á 25 euro stuk en ik kon niet meer bij mijn uniformen).
Zegt memento: heb je geen gat in je tas. Ik voelen: nee hoor.
Thuis voor de 30e keer mijn tas leeg en op z'n kop. Zit er toch een heel minigaatje in waar mijn vinger nog niet eens door kon, maar de sleutels wel....Zaten mijn sleutels dus tussen de voering en het leer.....Ik heb een vreugdedanse door de kamer gemaakt.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
zojuist kwam iemand allemaal lekker dingen brengen die overgebleven waren van een familiefeest
een heerlijke vruchtentaart waar nog maar 1 punt vanaf was
ze hadden veel te veel eten besteld en we kregen zo'n 10 (nog volle)bakken chinees (couscous, bami,foujonghai,tjaptjoi, babipangang e.d.)
en 6 bekers soep van de chinees (tomaat en kip). morgen niet koken dus!!
gelijk ook maar even een ander groot gezin blij gemaakt

ze hadden veel te veel eten besteld en we kregen zo'n 10 (nog volle)bakken chinees (couscous, bami,foujonghai,tjaptjoi, babipangang e.d.)

Zulke postings maken me echt heel blij!!helma schreef:zojuist kwam iemand allemaal lekker dingen brengen die overgebleven waren van een familiefeest![]()
We hebben geen karig God.
Zoiets heeft Helma volgens mij wel vaker ondervonden! 'Tegenspoed' en 'voorspoed' bemerk bij haar. Dat eerste hoort er ook bij. Dat was ook 1 van de vragen gisteravond bij de groepsbespreking op de JV: Waarom moeten Gods kinderen nog lijden? Uiteindelijk komt het er op neer dat Christus er nog meer door verheerlijkt. 'Hij kastijd een iegelijk zoon die Hij lief heeft' zegt Paulus in Hebr.12. Ik denk dat je voorspoed in dit geval ook wel zo mag zien.jvdg schreef:Zulke postings maken me echt heel blij!!helma schreef:zojuist kwam iemand allemaal lekker dingen brengen die overgebleven waren van een familiefeest![]()
We hebben geen karig God.
Een boekje met het ontstellende levensverhaal van Christiane F., een heroïnehoer in een grote stad, die volledig afkickt. Echt schokkend om te lezen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Een rode winterjas!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Ik heb dat ook eens gelezen geloof ik. Dat Christiane F klinkt me bekend in de oren!Luther schreef:Een boekje met het ontstellende levensverhaal van Christiane F., een heroïnehoer in een grote stad, die volledig afkickt. Echt schokkend om te lezen.
Maar dat is wel een hele tijd geleden. Kan dat??
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
sterkte! ik voel met je mee, ben gister ook weer begonnen met druppelen...Lassie schreef:Oordruppels.