Pagina 41 van 148

Re: Een vraag:

Geplaatst: 08 nov 2014, 16:02
door DDD
Daar is het juist voor bedoeld...

Re: Een vraag:

Geplaatst: 08 nov 2014, 16:04
door -DIA-
Oke, bedankt dan! :love

Ik hoop dat ik alsnog contact met solcon zal kunnen krijgen, even afwachten.

Re: Een vraag:

Geplaatst: 08 nov 2014, 16:28
door -DIA-
Ik krijg geen contact met Solcon

Als ik in het keuzemenu de 1 intoets krijg ik stilte, en na een lange stilte wordt het keuzemenu herhaald.
Dat gaat altijd maar door, hoe vaak ik ook de 1 voor consumenten intoets.
Of moet ik die 1 elke keer opnieuw intoetsen? Lijkt me vreemd.

Re: Een vraag:

Geplaatst: 08 nov 2014, 17:18
door Mister
-DIA- schreef:Ik krijg geen contact met Solcon

Als ik in het keuzemenu de 1 intoets krijg ik stilte, en na een lange stilte wordt het keuzemenu herhaald.
Dat gaat altijd maar door, hoe vaak ik ook de 1 voor consumenten intoets.
Of moet ik die 1 elke keer opnieuw intoetsen? Lijkt me vreemd.
In het weekend gesloten?

Re: Een vraag:

Geplaatst: 08 nov 2014, 17:58
door ejvl
-DIA- schreef:Ik krijg geen contact met Solcon

Als ik in het keuzemenu de 1 intoets krijg ik stilte, en na een lange stilte wordt het keuzemenu herhaald.
Dat gaat altijd maar door, hoe vaak ik ook de 1 voor consumenten intoets.
Of moet ik die 1 elke keer opnieuw intoetsen? Lijkt me vreemd.
Lijkt erop dat jouw DTMF niet werkt die wordt gebruikt om een keuze te maken.
Wellicht je router even herstarten of bellen vanaf een mobiele telefoon.

Re: Een vraag:

Geplaatst: 10 nov 2014, 14:35
door -DIA-
nog steeds kan ik SOLCON niet bereiken
op de SOLCON site lees ik dit:



Laatste tweets
Solcon is telefonisch weer bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.^JA

Er is op dit moment een algemene storing op onze telefooncentrale. Hierdoor zijn we telefonisch niet bereikbaar. Meer info volgt. ^JA

Cameraploeg overvalt eerste Solcon-klant op glasvezel Harderwijk!
Kijk op ow.ly/AOJOa

Re: Een vraag:

Geplaatst: 10 nov 2014, 14:53
door Hendrikus
ejvl schreef:
-DIA- schreef:Ik krijg geen contact met Solcon

Als ik in het keuzemenu de 1 intoets krijg ik stilte, en na een lange stilte wordt het keuzemenu herhaald.
Dat gaat altijd maar door, hoe vaak ik ook de 1 voor consumenten intoets.
Of moet ik die 1 elke keer opnieuw intoetsen? Lijkt me vreemd.
Lijkt erop dat jouw DTMF niet werkt die wordt gebruikt om een keuze te maken.
Wellicht je router even herstarten of bellen vanaf een mobiele telefoon.
Klopt, die ervaring heb ik ook. Als ik met ons vaste toestel bel, blijf ik hangen in het keuzemenu en kom ik geen stap verder. Bel ik mobiel, dan lukt het wel om een keuze te maken, zodat je geholpen wordt (na vele minuten in de wacht te hebben gestaan, dat dan weer wel...)

Dus, DIA, bel mobiel, dan hoop ik voor je dat 't wel lukt.

Re: Een vraag:

Geplaatst: 10 nov 2014, 15:46
door Tiberius
Of maak een support-ticket aan via serviceweb.

Re: Een vraag:

Geplaatst: 10 nov 2014, 17:31
door -DIA-
Hendrikus schreef:
ejvl schreef:
-DIA- schreef:Ik krijg geen contact met Solcon

Als ik in het keuzemenu de 1 intoets krijg ik stilte, en na een lange stilte wordt het keuzemenu herhaald.
Dat gaat altijd maar door, hoe vaak ik ook de 1 voor consumenten intoets.
Of moet ik die 1 elke keer opnieuw intoetsen? Lijkt me vreemd.
Lijkt erop dat jouw DTMF niet werkt die wordt gebruikt om een keuze te maken.
Wellicht je router even herstarten of bellen vanaf een mobiele telefoon.
Klopt, die ervaring heb ik ook. Als ik met ons vaste toestel bel, blijf ik hangen in het keuzemenu en kom ik geen stap verder. Bel ik mobiel, dan lukt het wel om een keuze te maken, zodat je geholpen wordt (na vele minuten in de wacht te hebben gestaan, dat dan weer wel...)

Dus, DIA, bel mobiel, dan hoop ik voor je dat 't wel lukt.
Mobiel lukt het, maar... Wachttijd = plusminus 10 minuten, weet niet of ik zoveel beltegoed heb.

Re: Een vraag:

Geplaatst: 10 nov 2014, 17:35
door Hendrikus
-DIA- schreef:Mobiel lukt het, maar... Wachttijd = plusminus 10 minuten, weet niet of ik zoveel beltegoed heb.
Bekend probleem...

Re: Een vraag:

Geplaatst: 10 nov 2014, 18:11
door -DIA-
Hendrikus schreef:
-DIA- schreef:Mobiel lukt het, maar... Wachttijd = plusminus 10 minuten, weet niet of ik zoveel beltegoed heb.
Bekend probleem...
10 minuten zeiden eerst... het werden er ruim 20...

Re: Een vraag:

Geplaatst: 10 nov 2014, 21:51
door DDD
Maar de grote vraag is natuurlijk of het probleem is verholpen. En waarom je niet met de vaste telefoon kunt bellen.

Re: Een vraag:

Geplaatst: 10 nov 2014, 23:38
door -DIA-
DDD schreef:Maar de grote vraag is natuurlijk of het probleem is verholpen. En waarom je niet met de vaste telefoon kunt bellen.
Heb ik meteen getest.
Tijdens de telefonische instructies belde ik weer opnieuw met Solcon, en nu ging ie verder dan het keuzemenu. Ik weet het, ik ben dom, ik lijk dom, maar soms denk ik nog wel ergens aan.

Re: Een vraag:

Geplaatst: 10 nov 2014, 23:39
door ejvl
Voip en DTMF gaan vaak niet samen. Dat is het probleem. Evenals fax bijvoorbeeld.

Re: Een vraag:

Geplaatst: 10 nov 2014, 23:46
door -DIA-
ejvl schreef:Voip en DTMF gaan vaak niet samen. Dat is het probleem. Evenals fax bijvoorbeeld.
Ik zei toch "ik ben dom", ik ken die termen niet eens!