Re: Een vraag:
Geplaatst: 08 nov 2014, 16:02
Daar is het juist voor bedoeld...
In het weekend gesloten?-DIA- schreef:Ik krijg geen contact met Solcon
Als ik in het keuzemenu de 1 intoets krijg ik stilte, en na een lange stilte wordt het keuzemenu herhaald.
Dat gaat altijd maar door, hoe vaak ik ook de 1 voor consumenten intoets.
Of moet ik die 1 elke keer opnieuw intoetsen? Lijkt me vreemd.
Lijkt erop dat jouw DTMF niet werkt die wordt gebruikt om een keuze te maken.-DIA- schreef:Ik krijg geen contact met Solcon
Als ik in het keuzemenu de 1 intoets krijg ik stilte, en na een lange stilte wordt het keuzemenu herhaald.
Dat gaat altijd maar door, hoe vaak ik ook de 1 voor consumenten intoets.
Of moet ik die 1 elke keer opnieuw intoetsen? Lijkt me vreemd.
Klopt, die ervaring heb ik ook. Als ik met ons vaste toestel bel, blijf ik hangen in het keuzemenu en kom ik geen stap verder. Bel ik mobiel, dan lukt het wel om een keuze te maken, zodat je geholpen wordt (na vele minuten in de wacht te hebben gestaan, dat dan weer wel...)ejvl schreef:Lijkt erop dat jouw DTMF niet werkt die wordt gebruikt om een keuze te maken.-DIA- schreef:Ik krijg geen contact met Solcon
Als ik in het keuzemenu de 1 intoets krijg ik stilte, en na een lange stilte wordt het keuzemenu herhaald.
Dat gaat altijd maar door, hoe vaak ik ook de 1 voor consumenten intoets.
Of moet ik die 1 elke keer opnieuw intoetsen? Lijkt me vreemd.
Wellicht je router even herstarten of bellen vanaf een mobiele telefoon.
Mobiel lukt het, maar... Wachttijd = plusminus 10 minuten, weet niet of ik zoveel beltegoed heb.Hendrikus schreef:Klopt, die ervaring heb ik ook. Als ik met ons vaste toestel bel, blijf ik hangen in het keuzemenu en kom ik geen stap verder. Bel ik mobiel, dan lukt het wel om een keuze te maken, zodat je geholpen wordt (na vele minuten in de wacht te hebben gestaan, dat dan weer wel...)ejvl schreef:Lijkt erop dat jouw DTMF niet werkt die wordt gebruikt om een keuze te maken.-DIA- schreef:Ik krijg geen contact met Solcon
Als ik in het keuzemenu de 1 intoets krijg ik stilte, en na een lange stilte wordt het keuzemenu herhaald.
Dat gaat altijd maar door, hoe vaak ik ook de 1 voor consumenten intoets.
Of moet ik die 1 elke keer opnieuw intoetsen? Lijkt me vreemd.
Wellicht je router even herstarten of bellen vanaf een mobiele telefoon.
Dus, DIA, bel mobiel, dan hoop ik voor je dat 't wel lukt.
Bekend probleem...-DIA- schreef:Mobiel lukt het, maar... Wachttijd = plusminus 10 minuten, weet niet of ik zoveel beltegoed heb.
10 minuten zeiden eerst... het werden er ruim 20...Hendrikus schreef:Bekend probleem...-DIA- schreef:Mobiel lukt het, maar... Wachttijd = plusminus 10 minuten, weet niet of ik zoveel beltegoed heb.
Heb ik meteen getest.DDD schreef:Maar de grote vraag is natuurlijk of het probleem is verholpen. En waarom je niet met de vaste telefoon kunt bellen.
Ik zei toch "ik ben dom", ik ken die termen niet eens!ejvl schreef:Voip en DTMF gaan vaak niet samen. Dat is het probleem. Evenals fax bijvoorbeeld.