Variatie op jouw thema. Ik ben gisteravond speciaal vroeg naar bed gegaan om vanmorgen extra vroeg op te staan (een uur of vier of zo) om een rep na te kijken van een klas die ik vandaag had, wordt ik om kwart voor zes wakker..... ik balen. Nu heb ik even weer geen zin, maar ik zal zo wel beginnen met het nakijken!mentos schreef:Goede morgen...
Denk ik vandaag mijn Franse spreektoets nog wel even voor te kunnen bereiden door om vijf uur uit bed te gaan, is de cd kwijt. Ik báál..... Nou ja, dan maar niet voorbereiden. Het is nu zes uur, ik ga aankleden, brood smeren, even eten en maar weer naar school....![]()
Fijne dag allemaal
Goede morgen
Re: Goede morgen
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- JolandaOudshoorn
Nou Mentos, veel suc6, Balen dat je er voor niets zo vroeg uit je bed bent gegaan.
En de rest: goedemorgen. Ik hoop dat jullie allemaal een stuk beter hebben geslapen dan ik.

En de rest: goedemorgen. Ik hoop dat jullie allemaal een stuk beter hebben geslapen dan ik.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Goede morgen!!
heb een paar zieken vandaag (3)
zelf moet ik zo meteen bloed prikken
en vandaag beginnen met dubbele dosis efexor
zie er tegenop.
Maar verder gaat het goed!!!
Goede zondag geweest en weer vol goede moed het strijdperk van het leven weer in.
Ik sta er niet alleen voor!
en vandaag beginnen met dubbele dosis efexor

zie er tegenop.
Goede zondag geweest en weer vol goede moed het strijdperk van het leven weer in.
ah griebel, hoopt dat het zal lukken!! duim voor je!mentos schreef:Goede morgen...
Denk ik vandaag mijn Franse spreektoets nog wel even voor te kunnen bereiden door om vijf uur uit bed te gaan, is de cd kwijt. Ik báál..... Nou ja, dan maar niet voorbereiden. Het is nu zes uur, ik ga aankleden, brood smeren, even eten en maar weer naar school....![]()
Fijne dag allemaal
laat je ons de afloop nog even weten

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
\helma schreef:Goede morgen!!
en vandaag beginnen met dubbele dosis efexor![]()
zie er tegenop.
fijn dat je een goede zondag gehad hebt, Hij Die u roept is getrouw!
beterschap met je zieken!
Laatst gewijzigd door henriët op 10 mar 2008, 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
De toets was verschrikkelijk, ik wist zelf standaardwoorden als bv. kopen (acheter) niet eens meer. Volgens mijn vriendin ging het voorlezen van de tekst wel goed, dus ik wacht het cijfer maar af.henriët schreef:ah griebel, hoopt dat het zal lukken!! duim voor je!mentos schreef:Goede morgen...
Fijne dag allemaal
laat je ons de afloop nog even weten
Kheb trouwens nu een tussenuur, kom ik op school blijken de eerste twee uren uit te vallen...

Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
Ook nog een goede dag gewenst! Hier begon de dag goed met lekker zonnetje. Was echt moedgevend! Inmiddels is bewolkt, maar het is nog droog!
Allemaal goedemorgen! Nog last gehad van de wind vannacht? Het is nu een vies nat weertje :evil . Ik zag op de buienradar dat er rond Amersfoort/Veenendaal erg veel regen uit de lucht kwam, dat bleef daar een beetje draaien. Het was zelfs roodgekleurd.
het viel hier heel hard mee, niet zoveel wind, droog, vrijwel onbewolkt.........nu grijs en miezerig met redelijk wat wind.........Gijs83 schreef:Allemaal goedemorgen! Nog last gehad van de wind vannacht? Het is nu een vies nat weertje :evil .
maar verder:
GOODMORNING....................AND..................

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hey allemaal...
goedemorge....nog....
enne...werkze iedreen!
groetjess
Ine
goedemorge....nog....
enne...werkze iedreen!
groetjess
Ine

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- MarthaMartha
Ine??judith schreef:Hey allemaal...
goedemorge....nog....
enne...werkze iedreen!
groetjess
Ine

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ja...Ine.....de méns achter de nickname...........MarthaMartha schreef:Ine??judith schreef:Hey allemaal...
goedemorge....nog....
enne...werkze iedreen!
groetjess
Ine
Moderatorbericht:
oeps..ik had het heel niet door..dat ik mijn egte naam zei..wat een pech....Rens schreef:ja...Ine.....de méns achter de nickname...........MarthaMartha schreef:Ine??judith schreef:Hey allemaal...
goedemorge....nog....
enne...werkze iedreen!
groetjess
Ine
Nouja..

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
iedereen een fijne dag......en kijk uit op de weg als je er uit moet!!!
Moderatorbericht: