Ik doe de groeten aan..................
Re: Ik doe de groeten aan..................
DAPHNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lassie en Marnix 

'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
- zusterelly
Thnksjudith schreef:IEDEREEN!!
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
hier een groetje voor d'overkant: Albion! succes met al je drukke werkzaamheden, en t is bijna vakantie!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
helma
probeer omhoog te zien meid!!
Hij is het Die krachten geeft, ook om jezelf te kunnen waarderen!

probeer omhoog te zien meid!!
Hij is het Die krachten geeft, ook om jezelf te kunnen waarderen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Teveel om op te noemen
iedereen van wie ik hou
iedereen van wie ik hou

Dank je en je niet zenuwachtig maken, komt allemaal goed, tenminste dat moet ik achteraf eigenlijk bijna altijd zeggenjudith schreef:Iedereeen!

Vooral die woordjes "eigenlijk" en "bijna" zijn hoopgevend...Gijs83 schreef:Dank je en je niet zenuwachtig maken, komt allemaal goed, tenminste dat moet ik achteraf eigenlijk bijna altijd zeggenjudith schreef:Iedereeen!
Tsja, zo nu en dan valt er toch nog wel eens een brief in de verkeerde busTiberius schreef:Vooral die woordjes "eigenlijk" en "bijna" zijn hoopgevend...Gijs83 schreef:Dank je en je niet zenuwachtig maken, komt allemaal goed, tenminste dat moet ik achteraf eigenlijk bijna altijd zeggenjudith schreef:Iedereeen!

~~Soli Deo Gloria~~
sweelink!!! 

- sweelinck 25
Dank je wel hor!! je krijgt ze terug!! mar vergeet voortaan die c niet!!!!henriët schreef:sweelink!!!

sweelinck 25 schreef:Dank je wel hor!! je krijgt ze terug!! mar vergeet voortaan die c niet!!!!henriët schreef:sweelink!!!
is goed hoor sweelink met een c!
maarre, ik vond het een beetje ouderwetsig, dus dacht een modern tintje te geven aan je

jaja,henriët schreef:sweelinck 25 schreef:Dank je wel hor!! je krijgt ze terug!! mar vergeet voortaan die c niet!!!!henriët schreef:sweelink!!!
is goed hoor sweelink met een c!
maarre, ik vond het een beetje ouderwetsig, dus dacht een modern tintje te geven aan je

the only thing is following that Light