heb ik ook weleens last vanmonique schreef:van mijzelf het lijkt wel (is) ofdat iedereen een hekel aan mij heeft

heb ik ook weleens last vanmonique schreef:van mijzelf het lijkt wel (is) ofdat iedereen een hekel aan mij heeft
nog even volhouden, je komt er wel!MariaW schreef:Ik baal van het feit dat ik nog steeds het cijfer van m'n tentamen niet terug heb!
En ik baal ervan dat de scriptie zoveel werk is... zuchtben het wel een keer zat...
Ik hou van jou!monique schreef:van mijzelf het lijkt wel (is) ofdat iedereen een hekel aan mij heeft
JolandaOudshoorn schreef:Ik hou van jou!monique schreef:van mijzelf het lijkt wel (is) ofdat iedereen een hekel aan mij heeft
Je hebt gewoon gelijk! Maar soms lukt het gewoon niet, of ben je er te lang mee bezig!JolandaOudshoorn schreef:nog even volhouden, je komt er wel!MariaW schreef:Ik baal van het feit dat ik nog steeds het cijfer van m'n tentamen niet terug heb!
En ik baal ervan dat de scriptie zoveel werk is... zuchtben het wel een keer zat...
laat gaan.....monique schreef:dat mensen over mij zitten te roddelen in mn woonplaats dat ik af entoe is ff een pakje peuken haal waar bemoeien die gasten zig meee![]()
ik heb zitten liegen tegen mn moeder ik zei jah ik haal ze voor meiden uit me klas dus niet maar waar bemoeien ze zig mee stom iets of ze niets beters te doen hebben nu kan ik geen peuken meer halen voor mn eigeRens schreef:laat gaan.....monique schreef:dat mensen over mij zitten te roddelen in mn woonplaats dat ik af entoe is ff een pakje peuken haal waar bemoeien die gasten zig meee![]()
Dat wordt op alle dorpen gedaan. Het zich bezighouden met de ander (en dan in negatieve zin). Dat komt uit verveling.monique schreef:ik heb zitten liegen tegen mn moeder ik zei jah ik haal ze voor meiden uit me klas dus niet maar waar bemoeien ze zig mee stom iets of ze niets beters te doen hebben nu kan ik geen peuken meer halen voor mn eigeRens schreef:laat gaan.....monique schreef:dat mensen over mij zitten te roddelen in mn woonplaats dat ik af entoe is ff een pakje peuken haal waar bemoeien die gasten zig meee![]()
monique schreef:ik heb een hekel aan al die stomme boeren die dit weer eens door zitten te vertelle khad et nog erger kunnen zeggen
nee hooralbion schreef:monique schreef:ik heb een hekel aan al die stomme boeren die dit weer eens door zitten te vertelle khad et nog erger kunnen zeggen
boeren of buren??? De boeren wonen toch veel verder van het dorp vandaan???