zo zat hij ongeveer in mijn hoofd, tenminste

Niet om die andere foto af te kraken, maar ik vind deze ook veeeel mooier!bazz schreef:Jaaaa!veel beter![]()
zo zat hij ongeveer in mijn hoofd, tenminste
Ik weet niet waar je precies woont, maar maak je ook weleens een ander soort van foto?Hendrikus schreef:wim schreef:Misschien had de steiger beter onder een hoek genomen kunnen worden. Nu is het wellicht iets te netjes en gecentreerd in beeld gebracht. Dat suggereert toch een bepaalde symmetrie.
Mijn mening over fotografie is overigens weinig waard.
Zoiets? Die was er ook wel, maar ja, ik wil jullie niet vermoeien met al mijn probeerseltjes....
Lassie heeft misschien wel een fotograaf/organist nodig voor de bruiloft??Wilma van den Berg schreef:Ik weet niet waar je precies woont, maar maak je ook weleens een ander soort van foto?Hendrikus schreef:wim schreef:Misschien had de steiger beter onder een hoek genomen kunnen worden. Nu is het wellicht iets te netjes en gecentreerd in beeld gebracht. Dat suggereert toch een bepaalde symmetrie.
Mijn mening over fotografie is overigens weinig waard.
Zoiets? Die was er ook wel, maar ja, ik wil jullie niet vermoeien met al mijn probeerseltjes....Kunnen we je niet 'inhuren'?
![]()
Nee, daar doen ze niet aan organistenalbion schreef:Lassie heeft misschien wel een fotograaf/organist nodig voor de bruiloft??
Ja zoiets. Een iets kleinere hoek had misschien ook wel gekund.Hendrikus schreef: Zoiets? Die was er ook wel, maar ja, ik wil jullie niet vermoeien met al mijn probeerseltjes....
Ik vind de eerste toch mooier, daar komt de wijdsheid beter tot z'n recht. Is ook rustiger.Hendrikus schreef:Zoiets? Die was er ook wel, maar ja, ik wil jullie niet vermoeien met al mijn probeerseltjes....
Dank je, met jou kan ik pratenCorydoras schreef:Ik vind de eerste toch mooier, daar komt de wijdsheid beter tot z'n recht. Is ook rustiger.Hendrikus schreef:Zoiets? Die was er ook wel, maar ja, ik wil jullie niet vermoeien met al mijn probeerseltjes....
Een mooie serie
Hendrikus schreef:Nee, daar doen ze niet aan organistenalbion schreef:Lassie heeft misschien wel een fotograaf/organist nodig voor de bruiloft??
Gunst, maakt 'ie géén foto's?Marnix schreef:Ik ken een dominee die piano speelt. Af en toe deelt hij vanaf de kansel mee dat er een bepaald lied gezongen zal worden, daalt vervolgens af, neemt plaats achter de piano en zet zelf in. Ideaal voor een bruiloft: 2 halen, 1 betalen
Marnix schreef:Ik ken een dominee die piano speelt. Af en toe deelt hij vanaf de kansel mee dat er een bepaald lied gezongen zal worden, daalt vervolgens af, neemt plaats achter de piano en zet zelf in. Ideaal voor een bruiloft: 2 halen, 1 betalen