Alleen mijn pa. Mijn moeder had trouwens ook een keer pech: ze brak haar vinger en haar ring moest worden doorgezaagd. Precies door de naam van mijn vader (of de datum, dat weet ik niet meer precies).Mara schreef:Allebei tweedehands, of alleen je pa? Maar ik denk dat mijn ring 2e hands er niet is.Afgewezen schreef:Tja, mijn vader was ook ooit zijn trouwring verloren. Heeft toen tweedehandse gekocht.
Als je nu goud inlevert, smeden ze het om (zeggen ze tenminste)
Ze maken er serieus werk van hoor, zelfs de letters in de ring willen ze op dezelfde wijze graveren.
Waar baal je van? [2]
Re: Waar baal je van? [2]
Mijn ring was ook al een keer doorgezaagd, wegens een allergische reactie zwol mijn hand op en ging hij niet meer af.Afgewezen schreef:Alleen mijn pa. Mijn moeder had trouwens ook een keer pech: ze brak haar vinger en haar ring moest worden doorgezaagd. Precies door de naam van mijn vader (of de datum, dat weet ik niet meer precies).Mara schreef:Allebei tweedehands, of alleen je pa? Maar ik denk dat mijn ring 2e hands er niet is.Afgewezen schreef:Tja, mijn vader was ook ooit zijn trouwring verloren. Heeft toen tweedehandse gekocht.
Als je nu goud inlevert, smeden ze het om (zeggen ze tenminste)
Ze maken er serieus werk van hoor, zelfs de letters in de ring willen ze op dezelfde wijze graveren.
Maar was keurig gemaakt, zag je niks van.
Ach, het zijn maar stoffelijke dingen. Ik was inmiddels gewend aan mijn kale hand.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Baal van mijn account eigenlijk.
Zou sowieso misschien goed zijn dat heel oude topics (vanaf 5 of 10 jaar ofzo) vanzelf vervallen en verdwijnen.
Zou graag oude berichten willen verwijderen. Herken me in veel niet meer en zie ook het nut niet meer in van discussieren op een forum. Komt mede omdat er hier een topic is geweest over iets waarbij ik nauw betrokken was, dat volgde zonder te reageren en zag hoe nutteloos de discussie was en de plank volledig missloeg. Dat gaf een aardige spiegel voor mezelf. Als het had gekund had ik heel mn account met alle berichten verwijderd.Luther schreef:Zou ik prima vinden, als er dan maar de mogelijkheid kwam op berichten te wijzigen of te verwijderen, inclusief alle berichten waarin je geciteerd bent.
Zou sowieso misschien goed zijn dat heel oude topics (vanaf 5 of 10 jaar ofzo) vanzelf vervallen en verdwijnen.
Het is heel goed om jezelf na een paar jaar eens tegen te komen. Dat houdt je bescheiden.Kislev schreef:Baal van mijn account eigenlijk.
Zou graag oude berichten willen verwijderen. Herken me in veel niet meer en zie ook het nut niet meer in van discussieren op een forum. Komt mede omdat er hier een topic is geweest over iets waarbij ik nauw betrokken was, dat volgde zonder te reageren en zag hoe nutteloos de discussie was en de plank volledig missloeg. Dat gaf een aardige spiegel voor mezelf. Als het had gekund had ik heel mn account met alle berichten verwijderd.Luther schreef:Zou ik prima vinden, als er dan maar de mogelijkheid kwam op berichten te wijzigen of te verwijderen, inclusief alle berichten waarin je geciteerd bent.

Bij gesproken woord staat het niet zwart op wit en vervagen ook de herinneringen aan gesprekken - en ik ben in real life niet eens zo'n prater. Bij een forum blijft het jaren zwart op wit staan. Niet zo'n probleem, tenzij iemand er achter komt wie je real life bent en kan zien wat je 10 jaar terug van dingen vond. Dingen die ik vergeten ben en waar ik helemaal niet meer aan herinnerd wil worden. De les voor mij: niet meer posten op een forum. Iig geen meningen meer deponeren.
Laatst gewijzigd door Kislev op 06 jan 2014, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben het geheel met je eens. Het vreemde feit doet zich voor dat het modteam - tegen de ict-tends in - deze mogelijkheid blijft blokkeren, met als argument dat discussie dan onleesbaar zouden zijn.Kislev schreef:Baal van mijn account eigenlijk.
Wat mij betreft is dat ondergeschikt aan de volledige beschikking over je eigen content.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Die motivering van de mods kan ik wel begrijpen. Heb op een andere forum wel eens meegemaakt dat iemand alles weghaalde. Als het echter een topic is waar al 5 jaar niet meer op is gereageerd zou het echter niet uitmaken.
Daarom iig de oproep aan refoforum om eens te overwegen om heel oude discussies vanzelf van tafel te laten vallen. Dus alles ouder dan bijv. 7 jaar gaat vanzelf naar de prullenbak. Ik kwam sowieso een paar oude topics tegen die vandaag de dag (terecht) linea recta in de prullenbak zouden verdwijnen.
Daarom iig de oproep aan refoforum om eens te overwegen om heel oude discussies vanzelf van tafel te laten vallen. Dus alles ouder dan bijv. 7 jaar gaat vanzelf naar de prullenbak. Ik kwam sowieso een paar oude topics tegen die vandaag de dag (terecht) linea recta in de prullenbak zouden verdwijnen.
Maar dan wel graag met behoud van je aantal postings.... Ik heb niet voor niets zo m'n best gedaan...Kislev schreef:Die motivering van de mods kan ik wel begrijpen. Heb op een andere forum wel eens meegemaakt dat iemand alles weghaalde. Als het echter een topic is waar al 5 jaar niet meer op is gereageerd zou het echter niet uitmaken.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Verwacht je een huldiging over 108 berichten, Luther?Luther schreef:Maar dan wel graag met behoud van je aantal postings.... Ik heb niet voor niets zo m'n best gedaan...Kislev schreef:Die motivering van de mods kan ik wel begrijpen. Heb op een andere forum wel eens meegemaakt dat iemand alles weghaalde. Als het echter een topic is waar al 5 jaar niet meer op is gereageerd zou het echter niet uitmaken.

Zo, Luther is bijna al bij de 10000.
Gebruik de meldknop maar als het je hindert. Ik denk niet dat één der mods zich geroepen voelt om in die oude troep te gaan zitten modereren.Kislev schreef:Dus alles ouder dan bijv. 7 jaar gaat vanzelf naar de prullenbak. Ik kwam sowieso een paar oude topics tegen die vandaag de dag (terecht) linea recta in de prullenbak zouden verdwijnen.
o ja, dan zou hij weer terugkeren, toch?Tiberius schreef:Zo, Luther is bijna al bij de 10000.
Gooi dan die ouwe troep in 1 x weg. Anders zal ik er binnenkort wel wat melden.Tiberius schreef:Gebruik de meldknop maar als het je hindert. Ik denk niet dat één der mods zich geroepen voelt om in die oude troep te gaan zitten modereren.Kislev schreef:Dus alles ouder dan bijv. 7 jaar gaat vanzelf naar de prullenbak. Ik kwam sowieso een paar oude topics tegen die vandaag de dag (terecht) linea recta in de prullenbak zouden verdwijnen.
Die oude troep in één keer weggooien, daar kan ik me niet in vinden.Kislev schreef:Gooi dan die ouwe troep in 1 x weg. Anders zal ik er binnenkort wel wat melden.Tiberius schreef:Gebruik de meldknop maar als het je hindert. Ik denk niet dat één der mods zich geroepen voelt om in die oude troep te gaan zitten modereren.Kislev schreef:Dus alles ouder dan bijv. 7 jaar gaat vanzelf naar de prullenbak. Ik kwam sowieso een paar oude topics tegen die vandaag de dag (terecht) linea recta in de prullenbak zouden verdwijnen.
Er zijn best wel waardevolle discussies onder. Hooguit zouden we dat tot de rubriek Overige kunnen beperken. Maar dan nog houd ik er moeite mee.
Ik ben ook geen voorstander. Hooguit waar het de leutertopics betreft.Tiberius schreef:Die oude troep in één keer weggooien, daar kan ik me niet in vinden.
Er zijn best wel waardevolle discussies onder. Hooguit zouden we dat tot de rubriek Overige kunnen beperken. Maar dan nog houd ik er moeite mee.