Tip: je kan ook naar het plaatje kijken onder Tukkertjes naam.Concreet. Kom op wat dragen we in Zuid wel of niet wat in Noord wel of niet wordt gedragen?
Waarom zo geheim?
-
*****, wat zielig. Wig drijven, doe maar mee met dat onchristelijke gedoe. Neem maar van mij aan, dat er net zoveel van de andere deelgemeentes staat.Oorspronkelijk gepost door PimIn Zuid gaan ze op zaterdagmiddag naar de voetbalclub. Zie je daar heb je het al, dat die Tukkertje nog zo gelijk kon hebben.Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Aan deze reactie heb ik niets. Concreet. Kom op wat dragen we in Zuid wel of niet wat in Noord wel of niet wordt gedragen?
[Aangepast op 1/6/04 door OSW Moderator]
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Ja hoor Barryvrouw, ze zitten zelfs bij ons in de autoOorspronkelijk gepost door Barryvrouw******, wat zielig. Wig drijven, doe maar mee met dat onchristelijke gedoe. Neem maar van mij aan, dat er net zoveel van de andere deelgemeentes staat.Oorspronkelijk gepost door PimIn Zuid gaan ze op zaterdagmiddag naar de voetbalclub. Zie je daar heb je het al, dat die Tukkertje nog zo gelijk kon hebben.Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Aan deze reactie heb ik niets. Concreet. Kom op wat dragen we in Zuid wel of niet wat in Noord wel of niet wordt gedragen?
-
Stuur je dit nog ff p2p naar Pim?Oorspronkelijk gepost door tukkertjeJa hoor Barryvrouw, ze zitten zelfs bij ons in de autoOorspronkelijk gepost door Barryvrouw*******, wat zielig. Wig drijven, doe maar mee met dat onchristelijke gedoe. Neem maar van mij aan, dat er net zoveel van de andere deelgemeentes staat.Oorspronkelijk gepost door PimIn Zuid gaan ze op zaterdagmiddag naar de voetbalclub. Zie je daar heb je het al, dat die Tukkertje nog zo gelijk kon hebben.Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Dus licht of zwaalOorspronkelijk gepost door tukkertjeJa hoor Barryvrouw, ze zitten zelfs bij ons in de autoOorspronkelijk gepost door Barryvrouw*****, wat zielig. Wig drijven, doe maar mee met dat onchristelijke gedoe. Neem maar van mij aan, dat er net zoveel van de andere deelgemeentes staat.Oorspronkelijk gepost door PimIn Zuid gaan ze op zaterdagmiddag naar de voetbalclub. Zie je daar heb je het al, dat die Tukkertje nog zo gelijk kon hebben.Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
naar de voetbal gaan ze allemaal
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
-
Tja, ze kunnen niet kiezen tussen een licht of zware bal...Oorspronkelijk gepost door EgbertDus licht of zwaalOorspronkelijk gepost door tukkertjeJa hoor Barryvrouw, ze zitten zelfs bij ons in de autoOorspronkelijk gepost door Barryvrouw******, wat zielig. Wig drijven, doe maar mee met dat onchristelijke gedoe. Neem maar van mij aan, dat er net zoveel van de andere deelgemeentes staat.Oorspronkelijk gepost door Pim In Zuid gaan ze op zaterdagmiddag naar de voetbalclub. Zie je daar heb je het al, dat die Tukkertje nog zo gelijk kon hebben.
naar de voetbal gaan ze allemaal
-