4 pagina's met gemoedelijk geleuter...

maar nog steeds geen datum...

Ik hoor 't wel wanneer en of jullie iets geregeld krijgen...
En je vergeet ook nog dat er nog geen plek is afgesproken .....Jean le Fontain schreef:lollig...![]()
4 pagina's met gemoedelijk geleuter...![]()
![]()
maar nog steeds geen datum...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoor 't wel wanneer en of jullie iets geregeld krijgen...
vanzelf!! we zijn allemaal een keer nieuw geweestOrchidee schreef:Zijn "nieuwelingen"ook welkom, eventueel
kinderen half geld??helma schreef:1e zaterdag in maart
locatie woudenberg/veenendaal![]()
s middags vanaf 3 uur tot .....
voor een natje en droogje wordt gezorgd, ook voor een broodmaaltijd
entree 7,50 p.p.
gezinnen ook welkom
ik sta altijd in stevige schoenenhenriët schreef:Nou Jolanda,fluitje schreef:Dan heb jij hem dus alvast gehad.
ik kan je zeggen..
oh nee, ik fluister t nog wel in je oor....
maar doe iig stevige schoenen aan![]()
Eerste zaterdag in maart? Noemen we dat een nieuwjaarsmeetinghelma schreef:1e zaterdag in maart
locatie woudenberg/veenendaal![]()
s middags vanaf 3 uur tot .....
voor een natje en droogje wordt gezorgd, ook voor een broodmaaltijd
entree 7,50 p.p.
gezinnen ook welkom
Sterker nog: als je een keer naar een meeting bent geweest, is RF nog leuker...Orchidee schreef:Zijn "nieuwelingen"ook welkom, eventueel
ok, deze avond reserveren we dus iig.Tiberius schreef:12 februari dus; wij zouden wel kunnen dan, zoals het er nu uit ziet.henriët schreef:2 e vrijdagavond van februari
Tib irl aanschouwen? Sja...henriët schreef:ok, deze avond reserveren we dus iig.Tiberius schreef:12 februari dus; wij zouden wel kunnen dan, zoals het er nu uit ziet.henriët schreef:2 e vrijdagavond van februari
@ Tib, iig verwachten we jou met je vrouw!
Wie ook komen wil, is van harte welkom
Voor adres pb even.
@ Helma, dit staat dan los van jouw meetingmaar daar zal ik ook proberen aanwezig te zijn. ( wordt dan zonder Jean en kids waarschijnlijk)
tis dat ik op vrijdagavond nooit kan...Mister schreef:Tib irl aanschouwen? Sja...henriët schreef:ok, deze avond reserveren we dus iig.Tiberius schreef:12 februari dus; wij zouden wel kunnen dan, zoals het er nu uit ziet.henriët schreef:2 e vrijdagavond van februari
@ Tib, iig verwachten we jou met je vrouw!
Wie ook komen wil, is van harte welkom
Voor adres pb even.
@ Helma, dit staat dan los van jouw meetingmaar daar zal ik ook proberen aanwezig te zijn. ( wordt dan zonder Jean en kids waarschijnlijk)