Herkenbaar, de potten met gel zijn niet aan te slepen.albion schreef:
Nu mijn zoon op de leeftijd gekomen is dat hij zich belangrijk gaat vinden staat hij het meest voor de spiegel (het commentaar van de meisjes vindt hij wel heel belangrijk![]()
)
Spiegels schrikken vrouwen af.
Re: Spiegels schrikken vrouwen af.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
fluitje schreef:Herkenbaar, de potten met gel zijn niet aan te slepen.albion schreef:
Nu mijn zoon op de leeftijd gekomen is dat hij zich belangrijk gaat vinden staat hij het meest voor de spiegel (het commentaar van de meisjes vindt hij wel heel belangrijk![]()
)

Zeldenhelma schreef:fluitje schreef:Herkenbaar, de potten met gel zijn niet aan te slepen.albion schreef:
)
en jij gebruitk het niet?

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Nee, tegen de tijd dat het haar zolang wordt dat ik het moet kammen laat ik er meteen weer de tondeuse overheen gaan.helma schreef:fluitje schreef:Herkenbaar, de potten met gel zijn niet aan te slepen.albion schreef:
)

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
fluitje schreef:Nee, tegen de tijd dat het haar zolang wordt dat ik het moet kammen laat ik er meteen weer de tondeuse overheen gaan.helma schreef:fluitje schreef:Herkenbaar, de potten met gel zijn niet aan te slepen.albion schreef:
)

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- jakobmarin
ik accepteer mezelf zoals ik ben.
Overigens, tijdens mijn puberteit was dat wel anders, ik vond al die puistjes verschríkkelijk staan.
Overigens, tijdens mijn puberteit was dat wel anders, ik vond al die puistjes verschríkkelijk staan.

Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
- JolandaOudshoorn
nice to meet youfluitje schreef:Moet je eens proberen een foto van een vrouw te maken.
Ben nog nooit een vrouw tegengekomen die tevreden is over een foto van van haarzelf.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik heb te hard gegilt. Ik dacht, wat boeit mij het hoe ik eruit zie? Tot vanmiddag. Ik zag een schattig zwart jurkje. Nou het leek wel een zandlopen, alleen zat de onderkant vlak onder de bovenkant. Kortom het zag er niet uit. Ik was acuut chagrijnig. Natuurlijk t.o. memento gezegd dat het kwam doordat ik ongesteld was.....
Verschrikkelijk. Voor mij de komende weken geen snoep en ook al vind ik fitness duur, het zal er toch van moeten komen....Of zou vacu-move wat voor mij zijn?

Verschrikkelijk. Voor mij de komende weken geen snoep en ook al vind ik fitness duur, het zal er toch van moeten komen....Of zou vacu-move wat voor mij zijn?

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- JolandaOudshoorn
vlinder schreef:Ik heb te hard gegilt. Ik dacht, wat boeit mij het hoe ik eruit zie? Tot vanmiddag. Ik zag een schattig zwart jurkje. Nou het leek wel een zandlopen, alleen zat de onderkant vlak onder de bovenkant. Kortom het zag er niet uit. Ik was acuut chagrijnig. Natuurlijk t.o. memento gezegd dat het kwam doordat ik ongesteld was.....![]()

Ik weet, mijn Verlosser leeft
1 ding heeft de spiegel al opgeleverd voor je ........ zelfreflectievlinder schreef:Ik heb te hard gegilt. Ik dacht, wat boeit mij het hoe ik eruit zie? Tot vanmiddag. Ik zag een schattig zwart jurkje. Nou het leek wel een zandlopen, alleen zat de onderkant vlak onder de bovenkant. Kortom het zag er niet uit. Ik was acuut chagrijnig. Natuurlijk t.o. memento gezegd dat het kwam doordat ik ongesteld was.....![]()

Die telkens in de spiegel ziet,
En zig met schoonheid vleit;
Beseft de waare schoonheid niet,
Maar jaagt naar ijdelheid.
Dit glas maakt trots, of geeft ons pijn;
Wil 'k weeten, wie ik ben,
Dan moet Gods woord de spiegel zijn,
Waar ik mijn hart uit ken.
Hiëronymus van Alphen
(1746 - 1803)
En zig met schoonheid vleit;
Beseft de waare schoonheid niet,
Maar jaagt naar ijdelheid.
Dit glas maakt trots, of geeft ons pijn;
Wil 'k weeten, wie ik ben,
Dan moet Gods woord de spiegel zijn,
Waar ik mijn hart uit ken.
Hiëronymus van Alphen
(1746 - 1803)
Ik keek net in de spiegel.......... had me toch even moeten scheren gisteravond.
fluitje schreef:Ik keek net in de spiegel.......... had me toch even moeten scheren gisteravond.
Nee hoor, een baard is bijbels. Laten staan maar.
Ik vind baarden mooi.
Stoppels niet.
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
Sja, toch begint iedere baard met stoppels...vogeltje schreef:fluitje schreef:Ik keek net in de spiegel.......... had me toch even moeten scheren gisteravond.
Nee hoor, een baard is bijbels. Laten staan maar.
Ik vind baarden mooi.
Stoppels niet.

- Bonny
- Contacteer:
Baz Luhrmann schreef:Don't read beauty magazines, for they will only make you feel ugly
The Groom's still waiting at the altar