Wist je niet...gewoon ff een vraagje
Re: Wist je niet...gewoon ff een vraagje
Wat heeft de verkoping van huize Winterdijk afgelopen zaterdag opgebracht? Ik hoorde een gerucht langskomen van bijna een ton, maar dat klinkt wel erg veel...
Hoe bedoel je dat trauma eigenlijk, heb jij er een trauma aan overgehouden, of je kinderenMara schreef:Nee zelfgenaaids, trauma![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Zal wel, hoor. Allemaal rijke mensen.Zita schreef:Wat heeft de verkoping van huize Winterdijk afgelopen zaterdag opgebracht? Ik hoorde een gerucht langskomen van bijna een ton, maar dat klinkt wel erg veel...
IkkeOrchidee schreef:Hoe bedoel je dat trauma eigenlijk, heb jij er een trauma aan overgehouden, of je kinderenMara schreef:Nee zelfgenaaids, trauma![]()

Moest soms dezelfde zelfgenaaide outfit aan als mijn oudere zussen

En dan zei een tante: kind, wat zie jij er keurig uit

Welk kind wil er keurig uitzien ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Aha nou snap ik hetMara schreef:IkkeOrchidee schreef:Hoe bedoel je dat trauma eigenlijk, heb jij er een trauma aan overgehouden, of je kinderenMara schreef:Nee zelfgenaaids, trauma![]()
![]()
Moest soms dezelfde zelfgenaaide outfit aan als mijn oudere zussen![]()
En dan zei een tante: kind, wat zie jij er keurig uit![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Winterdijk bedruipt zichzelf toch, is zelfstandig ? Klopt dat ?refo schreef:Zal wel, hoor. Allemaal rijke mensen.Zita schreef:Wat heeft de verkoping van huize Winterdijk afgelopen zaterdag opgebracht? Ik hoorde een gerucht langskomen van bijna een ton, maar dat klinkt wel erg veel...
't is of ik de tantes van Otje hoorMara schreef:IkkeOrchidee schreef:Hoe bedoel je dat trauma eigenlijk, heb jij er een trauma aan overgehouden, of je kinderenMara schreef:Nee zelfgenaaids, trauma![]()
![]()
Moest soms dezelfde zelfgenaaide outfit aan als mijn oudere zussen![]()
En dan zei een tante: kind, wat zie jij er keurig uit![]()

Pas kreeg een dochter van me een tekenopdracht van "Escher".
Ikzelf vind dat altijd heel bijzondere tekeningen!
Nu zijn er ouders op school, die willen dat de directie dat gaat verbieden, want het komt niet overeen met onze christelijke levensstijl.
Wat vinden jullie daarvan?
http://www.mcescher.nl/
Nu zijn er ouders op school, die willen dat de directie dat gaat verbieden, want het komt niet overeen met onze christelijke levensstijl.
Wat zijn de bezwaren of argumenten er tegen?Orchidee schreef:Pas kreeg een dochter van me een tekenopdracht van "Escher".
Dat het voortvloeit uit de evolutietheorie, als ik het goed begrepen heb.Auto schreef:Wat zijn de bezwaren of argumenten er tegen?Orchidee schreef:Pas kreeg een dochter van me een tekenopdracht van "Escher".
ik vraag me af wat er precies aan de hand is bij de VBOK. Is het alleen een naamswijziging, of verandert het beleid werkelijk?
Het merendeel van de mensen weet dit niet eens !Orchidee schreef:Dat het voortvloeit uit de evolutietheorie, als ik het goed begrepen heb.Auto schreef:Wat zijn de bezwaren of argumenten er tegen?Orchidee schreef:Pas kreeg een dochter van me een tekenopdracht van "Escher".
Ik eerlijk gezegd ook niet.
Wij gingen met school vroeger naar een tentoonstelling hiervan, ik vond het reuze boeiend.
gezien het comentaar van het RD verandert er meerZita schreef:ik vraag me af wat er precies aan de hand is bij de VBOK. Is het alleen een naamswijziging, of verandert het beleid werkelijk?
ze willen zich ook geen pro-life meer noemen
Mara schreef:Het merendeel van de mensen weet dit niet eens !Orchidee schreef:Dat het voortvloeit uit de evolutietheorie, als ik het goed begrepen heb.Auto schreef:Wat zijn de bezwaren of argumenten er tegen?Orchidee schreef:Pas kreeg een dochter van me een tekenopdracht van "Escher".
Ik eerlijk gezegd ook niet.
Wij gingen met school vroeger naar een tentoonstelling hiervan, ik vond het reuze boeiend.
Ik vind Escher ook fantastisch. Er is in Delft (dacht ik) of in Den Haag een Escher museum en dat wil ik zeker gaan bezoeken in de herfstvakantie.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
-
Beetje typisch is 't wel...helma schreef:gezien het comentaar van het RD verandert er meerZita schreef:ik vraag me af wat er precies aan de hand is bij de VBOK. Is het alleen een naamswijziging, of verandert het beleid werkelijk?
ze willen zich ook geen pro-life meer noemen
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)