Oke, maar volgens mij zit ik persoonlijk niet "in het enge refowereldje"...refo schreef:uit.Orchidee schreef:Stap je er daar "in" of "uit"refo schreef:In Gouda is dat simpel. Je gaat dan naar 'de Sintjan'.

Oke, maar volgens mij zit ik persoonlijk niet "in het enge refowereldje"...refo schreef:uit.Orchidee schreef:Stap je er daar "in" of "uit"refo schreef:In Gouda is dat simpel. Je gaat dan naar 'de Sintjan'.
Hoe voelt het om niet in het 'enge refowereldje' te zitten? Beter? Vrijer? Aangenamer? Je hoort erbij?Orchidee schreef:Oke, maar volgens mij zit ik persoonlijk niet "in het enge refowereldje"...refo schreef:uit.Orchidee schreef:Stap je er daar "in" of "uit"refo schreef:In Gouda is dat simpel. Je gaat dan naar 'de Sintjan'.
refo schreef:Maar de 'rust moet opgezegd worden', volgens gangbaar jargon in het refowereldje.
Als het rustgevend voelt, dan gaat er toch iets niet goed.
Ds de Romph zat voor mij bij de bevestiging/intrede van onze nieuwe ds...samen met zijn vrouw...helma schreef:de diensten beginnen nog niet op 4 juli helaas...
11 juli kunnen we naar Ds de Romph![]()
heel vertrouwd.
http://www.christelijkevakantiesite.nl/cms.php?pId=133
Gijs83 schreef:De lijst ziende. Is het heel verschillend wat voor soort dominees er eigenlijk per land voorgaan. Vooral Zwitserland/Oostenrijk de wat zwaarderen, andere landen zie bv. (bijna) geen GG-predikanten.
Wilhelm schreef:In die ijle lucht is een stevig lichaamsgewicht idd wel makkelijk....Gijs83 schreef:De lijst ziende. Is het heel verschillend wat voor soort dominees er eigenlijk per land voorgaan. Vooral Zwitserland/Oostenrijk de wat zwaarderen, andere landen zie bv. (bijna) geen GG-predikanten.
In bijna elk limburgs dorp is een RKK (de diensten van meneer pastoor staan niet op refdagHendrikus schreef:En kerkdiensten in Limburg, waar vind ik die?
Da's ten slotte ook bijna buitenland
Misschien wel eens van stichting Bunde gehoord...Hendrikus schreef:En kerkdiensten in Limburg, waar vind ik die?
Da's ten slotte ook bijna buitenland