Luther schreef:
Ik weet niet of Ander knap is, zo niet, dan heb ik hier nog een leuk rompertje voor de kleine man liggen. Met de tekst: Ik lijk op m'n vader, maar dat trekt nog wel bij!
Jij lelijkerd!!
Gisteren kregen we bezoek: hij zei: Ohh, een echte Ander Henriët zegt dat het een knap kind is dus je mag zelf invullen hoe vader is....
al roep ik altijd dat lelijke ouders knappe kinderen krijgen
Ach... knap in de luier, lelijk in de sluier...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- schoenenrekje... Erg handig, geen rommelig gezicht meer van al die schoenen
- het spel Skip-bo. Al veel plezier mee gehad.
- zonnebril... Toch wel makkelijk met het autorijden...
Democritus schreef:
Hehe dat je persoonlijk met een dergelijke situatie geconfronteerd wordt betekent niet dat je het kan projecteren op andere vrouwen.
Even voor de duidelijkheid: MM is gewoon super en helemaal geen wanhopige huisvrouw. Het is soms gewoon een gezellige rommel..... maar dat is beter ook anders zou ze van mij gek worden.
Dus mister L ga eerst je mond maar eens spoelen en bied excuses aan
@ Demo:
Beetje klef is dit wel.......
Ja maar kijk, ik waardeer gewoon even publiekelijk dat hij het publiekelijk voor me opneemt....
Gaat vanzelf weer over hoor, tis net een verkoudheid; strax is het heel normaal...
Jean le Fontain schreef:
We weten nu ook waarom 's-nachts de baby's van de zaal bij de moeders worden weggehaald.
Dan kunnen de zustertjes poppenkast spelen...
Haha, ja dat klopt.
Zo had ik toen ik op de kraam werkte een kind dat bijna de hele nacht op het puntje van mijn neus sabbelde. Tja, als je verder toch niks te doen heb... En 't kind was stil, en de moeder sliep...
-een zere vinger(de grote van m'n linkerhand). Heb hem tussen de deur van mijn auto gekregen . Toen ik gisteren uit de kerk in de auto stapte zwaaide ik even naar bekende die net kwam langs fietsen en toen viel de deur dicht: Au! Hij is nog erg gevoelig. Dus ik ben benieuwd hoe het vanmiddag met de post zal gaan!
Jean le Fontain schreef:
We weten nu ook waarom 's-nachts de baby's van de zaal bij de moeders worden weggehaald.
Dan kunnen de zustertjes poppenkast spelen...
Haha, ja dat klopt.
Zo had ik toen ik op de kraam werkte een kind dat bijna de hele nacht op het puntje van mijn neus sabbelde. Tja, als je verder toch niks te doen heb... En 't kind was stil, en de moeder sliep...
Haal meer uit uw computer
hoe de pc u kan helpen uw creativiteit te vergroten
wat er zoal aan bod komt?
- oude foto's herstellen
- objecten wissen uit foto's
- een stripverhaal tekenen
- virtueel familieportret
- fotopanorama
- uw vakantiereis in beeld brengen
- digitaal uw oude platen en cassettes
- t-shirts bedrukken
- flitskaarten voor het leren van woorden
etc etc etc
jullie zien het: ik hoef me in de vakantie niet te vervelen.
Het boek is onderverdeeld in 5 hoofdstukken:
- fotofinesses
- ontwerpen
- beeld en geluid
- actief op internet met een thuispagina voor uw familie, een online dagboek en fotoalbum, gratis videotelefone en u eigen internet radioprogramma.
- basiskennis: een beknopt naslagwerk voor de computerhulpmiddelen en -technieken en de foto, muziek- en thuiskantoorsoftware die u nodig hebt om alles uit de projecten in dit boek te halen. (ik denk maar dat ik met het laatste hoofdstuk ga beginnen)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
hebben wij ook. Heel leuk met het hele gezin (behalve de kleinsten dan)
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Een goede stemming en een blij gevoel over het werk van vandaag . DV morgen de rest en dan zal het naar verwachting klaar zijn. Dit zodat ik vrijdag weer andere dingetjes kan doen...
Ben gewoon blij. Vooral van een geweldige sms die ik vanmiddag onverwacht kreeg