Gefeliciteerd! Super zeg, dat zijn echt dingen waar je zo blij en dankbaar van kan worden!rhm_ schreef:..... van een schopje vanbinnen in mijn buik van onze kleinste die verwacht word in november!!
Waar word jij blij van?
- JolandaOudshoorn
Re: waar word jij blij van
Ik weet, mijn Verlosser leeft
sorry Jolanda,
Ik had het topic nog maar half gelezen en dus ook jou berichtje niet vandaar dat ik het nog gewijzigd heb!
Bij deze nogmaals veel sterkte of weet je al meer?
Ik had het topic nog maar half gelezen en dus ook jou berichtje niet vandaar dat ik het nog gewijzigd heb!
- JolandaOudshoorn
Hij loopt al wel wat langer met klachten, maar de huisarts weet eigenlijk niet wat het is. Toen kwam iemand op het idee om naar de HAP te gaan zodat ook eens iemand anders er naar kon kijken.Lapressa schreef:wow, dat is super mooi! Ik krijg er kippenvel van als ik dat lees.
Hoop voor je man dat het mee valt en jullie je kindje morgen toch kunnen laten dopen.
Gelukkig dus dat het dopen waarschijnlijk gewoon doorgaat (of ze moeten echt iets vreselijks vinden en daar gaan we eigenlijk toch niet van uit)
Dank voor al het meeleven!
- monique
wat is HAP en wat is er nou precies aan de handJolandaOudshoorn schreef:Hij loopt al wel wat langer met klachten, maar de huisarts weet eigenlijk niet wat het is. Toen kwam iemand op het idee om naar de HAP te gaan zodat ook eens iemand anders er naar kon kijken.Lapressa schreef:wow, dat is super mooi! Ik krijg er kippenvel van als ik dat lees.
Hoop voor je man dat het mee valt en jullie je kindje morgen toch kunnen laten dopen.
Gelukkig dus dat het dopen waarschijnlijk gewoon doorgaat (of ze moeten echt iets vreselijks vinden en daar gaan we eigenlijk toch niet van uit)
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- JolandaOudshoorn
HAP = HuisArtsenPost, dus je huisarts in het weekendmonique schreef:wat is HAP en wat is er nou precies aan de handJolandaOudshoorn schreef:Hij loopt al wel wat langer met klachten, maar de huisarts weet eigenlijk niet wat het is. Toen kwam iemand op het idee om naar de HAP te gaan zodat ook eens iemand anders er naar kon kijken.Lapressa schreef:wow, dat is super mooi! Ik krijg er kippenvel van als ik dat lees.
en nee, er is niets ernstig aan de hand. Hij heeft maagklachten, al heel lang, maar is nu al twee dagen achter elkaar heeeeel misselijk en moe. Vervelend en lastig, dus vandaar dat hij nu even zich laat onderzoeken en laat uitdokteren of er geen pilletje tegen de misselijkheid enzo bestaat.
- monique
oew das niet fijn veel sterkte iniedergeval 

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- JolandaOudshoorn
Nou ja, eigenlijk niet. "kan van alles zijn" dus volgende week maar weer naar de eigen huisarts. En een middeltje uitproberen die een forumster mij aanraadde!rhm_ schreef:sorry Jolanda,
- MarthaMartha
Jo, ik heb diverse keren maagslijmvliesontsteking gehad.
Pijn en misselijk de hele dag, maar erger na het eten.
Zodra ik last krijg laat ik drinken met koolzuur, thee en koffie, citrusvruchten, koolsoorten, ui, ei, en dat soort dingen staan en ga vooral karnemeld drinken en yoghurt eten (advies van dokter destijds), bij mij helpt het geweldig.
Het schijnt dat daarin stoffen zitten die je maagslijmvlies helpen herstellen
Misschien een tip?
Pijn en misselijk de hele dag, maar erger na het eten.
Zodra ik last krijg laat ik drinken met koolzuur, thee en koffie, citrusvruchten, koolsoorten, ui, ei, en dat soort dingen staan en ga vooral karnemeld drinken en yoghurt eten (advies van dokter destijds), bij mij helpt het geweldig.
Het schijnt dat daarin stoffen zitten die je maagslijmvlies helpen herstellen
Misschien een tip?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- madelief1983
van het zonnetje dat nu schijnt!
van mn moeder die even vanaf dr werk belde!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
zozo, werkende moederhenriët schreef:van mn moeder die even vanaf dr werk belde!!!

't is toch wat hè Gijs...Gijs83 schreef:zozo, werkende moederhenriët schreef:van mn moeder die even vanaf dr werk belde!!!
~~Soli Deo Gloria~~
nou zeg dat wel....
moeders horen achter de geraniums te zitten breien of haken.....
moeders horen achter de geraniums te zitten breien of haken.....

Ja en ik als kind van werkende moeder ben daar heel erg blij mee!! Ze is een persoonlijkheid, die niet alleen maar op de koffie zit te leuten bij de buurvrouw, maar iemand die gewoon heel erg veel betekenen kan voor anderen,Gijs83 schreef:zozo, werkende moederhenriët schreef:van mn moeder die even vanaf dr werk belde!!!
en ik heb er nooit onder geleden!
Zo!
Voor de moeders onder ons, die thuis werken, dwz binnenshuis arbeidszaam zijn, een prachtige job!!! Ga zo door.....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ik word gewoon blij van een berichtje van een vriendin dat het beter gaat.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!