de rommelplek in huis...
Re: de rommelplek in huis...
De kamer van de meiden. Alle hoop daar is opgegeven, o nee, de hoop blijft er liggen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- zusterelly
fluitje schreef:De kamer van de meiden. Alle hoop daar is opgegeven, o nee, de hoop blijft er liggen.

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.

terwijl ik het juist gezellig vind, die 'rommel'.
the only thing is following that Light
- madelief1983
onze bijkeuken
fluitje schreef:De kamer van de meiden. Alle hoop daar is opgegeven, o nee, de hoop blijft er liggen.

ik heb ook van die 'meiden'.
vanmorgen nog met een zucht een deur dichgetrokken
mag ze zelf opruimen

we hebben vorige maand haar stereo weggehaald, die krijgt ze terug als het opgeruimd is

maar ze zet gewoon de muziek in de slaapkamer ernaast wat harder

- Wilma van den Berg
Tsja, je moet er wat op verzinnen....helma schreef:fluitje schreef:De kamer van de meiden. Alle hoop daar is opgegeven, o nee, de hoop blijft er liggen.hoe oud zijn ze?
mag ze zelf opruimen![]()
we hebben vorige maand haar stereo weggehaald, die krijgt ze terug als het opgeruimd is![]()
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!

k geloof dat ik nu beter kan vragen, wat is je netste plek in huis...
dan moet ik hard gaan nadenken...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:![]()
Hellepen?

is beetje ver hehelma schreef:henriët schreef:![]()
Hellepen?

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ze zijn 13 en 18. En dan lopen ze te mopperen als ze niets hebben om aan te trekken.Ligt het truitje gewoon ergens en hebben ze nooit in de was gegooid.helma schreef:fluitje schreef:De kamer van de meiden. Alle hoop daar is opgegeven, o nee, de hoop blijft er liggen.hoe oud zijn ze?
we hebben vorige maand haar stereo weggehaald, die krijgt ze terug als het opgeruimd is![]()
Mijn vrouw heeft ook gezegd: ik doe het niet. Dan ga je maar in je blote .... naar school.
Als die van 18 ooit verkering krijgt en trouwt? Mmmmmmmmmm maar niet aan denken
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Hihih!HenriekeK schreef:![]()
dat vind mn vader nou ook al van mijn kamer
terwijl ik het juist gezellig vind, die 'rommel'.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Whahahahahahahahaha!fluitje schreef:Ze zijn 13 en 18. En dan lopen ze te mopperen als ze niets hebben om aan te trekken.Ligt het truitje gewoon ergens en hebben ze nooit in de was gegooid.helma schreef:fluitje schreef:De kamer van de meiden. Alle hoop daar is opgegeven, o nee, de hoop blijft er liggen.hoe oud zijn ze?
Mijn vrouw heeft ook gezegd: ik doe het niet. Dan ga je maar in je blote .... naar school.
Als die van 18 ooit verkering krijgt en trouwt? Mmmmmmmmmm maar niet aan denken
Je lijkt m'n vader wel!
Echt mijn kamer is nu heeel netjesss....(alleen moet je de bureau lades dan niet open trekken)(en ook niet in mijn kleren kast kijken)

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik heb eergisteren mijn kamer opgeruimd, er kwam een vriendin logeren en die is zooo netjes...
M'n moeder was blij dat ze weer eens kwam, ik ruim alleen op als zij komt en dat was alweer een poosje geleden
En nu is het zooo netjes... ik schrik gewoon als ik mijn kamer binnenkom!
M'n moeder was blij dat ze weer eens kwam, ik ruim alleen op als zij komt en dat was alweer een poosje geleden

Leukfluitje schreef:Alle hoop daar is opgegeven, o nee, de hoop blijft er liggen.

Hou je wel in de kieren dat je een huis hebt om in te leven, en niet om naar te leven?mathilde schreef:Ik heb eergisteren mijn kamer opgeruimd, er kwam een vriendin logeren en die is zooo netjes...
M'n moeder was blij dat ze weer eens kwam, ik ruim alleen op als zij komt en dat was alweer een poosje geleden![]()

Je moet in een huis kunnen zien dat er "geleefd" wordt.