Kaw, dat is flauw!!!Kaw schreef:Ik zou nu wel willen werken op een eiland, in de duinen met uitzicht op zeehondjes... Ow wacht! Dat doe ik nu

Kaw, dat is flauw!!!Kaw schreef:Ik zou nu wel willen werken op een eiland, in de duinen met uitzicht op zeehondjes... Ow wacht! Dat doe ik nu
Zie jij zeehondjes? waar werk je dan?JolandaOudshoorn schreef:Kaw, dat is flauw!!!Kaw schreef:Ik zou nu wel willen werken op een eiland, in de duinen met uitzicht op zeehondjes... Ow wacht! Dat doe ik nu
Dat rijmt.JolandaOudshoorn schreef:Kaw, dat is flauw!!!Kaw schreef:Ik zou nu wel willen werken op een eiland, in de duinen met uitzicht op zeehondjes... Ow wacht! Dat doe ik nu
jaja... ik dacht even dat je het over "zeehondjes in het wild" had........Kaw schreef:Dat rijmt.JolandaOudshoorn schreef:Kaw, dat is flauw!!!Kaw schreef:Ik zou nu wel willen werken op een eiland, in de duinen met uitzicht op zeehondjes... Ow wacht! Dat doe ik nu
Maar ik meen het serieus! Ben in 1 dag van mijn winterdip af zo. Gisteren zat ik hier ook al en heb toen heerlijk die avond gegeten in de Cocksdorp. (Restaurant de Rog als ik het me goed kan herinneren. Heerlijk en een goede prijs) Soms is een eigen bedrijf hebben echt even genieten zoals vandaag.
En over die zeehondjes. Ik ga hier geen concreten dingen noemen over mijn bedrijf of mijn klanten, maar ik denk dat je het wel kan raden
opnieuw doen (*mag dat ook?)MarthaMartha schreef:ohw... (je wilt iets overdoen?)Daphne schreef:een paar dagen terug in de tijd!
klinkt beterDaphne schreef:opnieuw doen (*mag dat ook?)MarthaMartha schreef:ohw... (je wilt iets overdoen?)Daphne schreef:een paar dagen terug in de tijd!
dacht ikMarthaMartha schreef: klinkt beter![]()
![]()
judith schreef:um....aan zee!
ja? Ben je zoo moe.........of juist niet??Daphne schreef:euhm... in mn bed?
kweetniet, k vind ´t gewoon een aangename plek om te bivakeren... ´t liefst slapendejudith schreef:ja? Ben je zoo moe.........of juist niet??Daphne schreef:euhm... in mn bed?
ahaaa...ikkke snap het!!Daphne schreef:kweetniet, k vind ´t gewoon een aangename plek om te bivakeren... ´t liefst slapendejudith schreef:ja? Ben je zoo moe.........of juist niet??Daphne schreef:euhm... in mn bed?vannacht maar weer
![]()
![]()
Afgewezen schreef:... bij leuke mensen.