Computerprobleempjes
Re: Computerprobleempjes
Wat was je aan het doen, als ik vragen mag?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ichtus schreef:Heb ik ook al naar gekeken maar dat is het nietTiberius schreef:Is hij niet in een lagere resolutie gesprongen?Ichtus schreef:Pas was ik op de laptop bezig en ineens flikkert het beeldscherm uit en weer aan. Daarna was het beeld niet meer zoals het daarvoor was. Het oude vertrouwde is weg en weet niet hoe ik het weer terug kan krijgen. Alles lijkt trager te zijn geworden en het lettertype is overal anders dan normaal. Heeft iemand een idee wat het probleem is?
http://www.pcgeert.nl/contact.php
Kleintjes worden groothelma schreef:Ichtus schreef:Heb ik ook al naar gekeken maar dat is het nietTiberius schreef:Is hij niet in een lagere resolutie gesprongen?Ichtus schreef:Pas was ik op de laptop bezig en ineens flikkert het beeldscherm uit en weer aan. Daarna was het beeld niet meer zoals het daarvoor was. Het oude vertrouwde is weg en weet niet hoe ik het weer terug kan krijgen. Alles lijkt trager te zijn geworden en het lettertype is overal anders dan normaal. Heeft iemand een idee wat het probleem is?
http://www.pcgeert.nl/contact.php

Maar ik kijk eest even of ik er zelf uitkom
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ichtus schreef:Kleintjes worden groothelma schreef:Ichtus schreef: Heb ik ook al naar gekeken maar dat is het niet
http://www.pcgeert.nl/contact.php![]()
![]()
Maar ik kijk eest even of ik er zelf uitkom
ja grappig hè!

deze gratis reclame verdient trouwens op z'n minst een bloemetje Geert

Nu nog ff de lelijke spelfout er uit halen... Mobile Telefonie....
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
en die ene d graag veranderen in een t.Marnix schreef:Nu nog ff de lelijke spelfout er uit halen... Mobile Telefonie....
en die ene i in een a.Zita schreef:en die ene d graag veranderen in een t.Marnix schreef:Nu nog ff de lelijke spelfout er uit halen... Mobile Telefonie....
en continu zonder e
--------------
En de stijlfout enzo ook:
Ik studeer Technische Informatica waardoor ik continue up to date blijf met alle ontwikkelingen op zowel mobile telefonie als computer gebied.
Up to date blijven met? Overigens is het up-to-date. Computergebied is 1 woord.
Tot zover de opbouwende feedback
Ik studeer Technische Informatica waardoor ik continue up to date blijf met alle ontwikkelingen op zowel mobile telefonie als computer gebied.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
en nu maar hopen dat-ie een keer meeleest 

Bèta's zijn vaak niet zo talig. Die kunnen weer dingen waar talige mensen nooit uitkomen.Marnix schreef:En de stijlfout enzo ook:
Niettemin: als je vanuit een middelbare school post of mail krijgt met kromme zinnen en taalfouten, dan is dat toch wel pijnlijk, ook al weet je dat de desbetreffende leraar een bèta-man is...
~~Soli Deo Gloria~~
Ik ben overgestapt naar andere provider. Heb net m'n emailaccounts ingesteld. Nu kan ik wel e-mail versturen maar ontvangen gaat niet. Nu zegt de provider wel dat ze van de server binnengehaald worden.. Ik kan ze nergens vinden...
Weet iemand een oplossing?
Bestaan de oude e-mail adressen nog wel? Als je overstapt naar een andere provider hoef je je oude adressen toch niet opnieuw in te stellen?BJD schreef:Ik ben overgestapt naar andere provider. Heb net m'n emailaccounts ingesteld. Nu kan ik wel e-mail versturen maar ontvangen gaat niet. Nu zegt de provider wel dat ze van de server binnengehaald worden.. Ik kan ze nergens vinden...
Welke emailclient gebruik je? Thunderbird?BJD schreef:Ik ben overgestapt naar andere provider. Heb net m'n emailaccounts ingesteld. Nu kan ik wel e-mail versturen maar ontvangen gaat niet. Nu zegt de provider wel dat ze van de server binnengehaald worden.. Ik kan ze nergens vinden...
Nee, maar ik moet wel een nieuwe account activeren.refo schreef:Bestaan de oude e-mail adressen nog wel? Als je overstapt naar een andere provider hoef je je oude adressen toch niet opnieuw in te stellen?BJD schreef:Ik ben overgestapt naar andere provider. Heb net m'n emailaccounts ingesteld. Nu kan ik wel e-mail versturen maar ontvangen gaat niet. Nu zegt de provider wel dat ze van de server binnengehaald worden.. Ik kan ze nergens vinden...