Als je je houdt aan de forumregels kun je niet de fout in gaanMarnix schreef:Ik zie: Christelijke teksten, pop-instrumenten en een video. Hetzelfde als wat ik onlangs postte... dat werd verwijderd. Ik ben heel benieuwd waarom dit wel kan, voor mijn idee is het hetzelfde.
Zou iemand me dit beleid toe kunnen lichten? Ik snap nu helemaal niet meer wat wel en niet kan. Dus voor ik weer de fout in ga...
Welke muziek beluister je nu? [5]
jvdg schreef:Als je je houdt aan de forumregels kun je niet de fout in gaanMarnix schreef:Ik zie: Christelijke teksten, pop-instrumenten en een video. Hetzelfde als wat ik onlangs postte... dat werd verwijderd. Ik ben heel benieuwd waarom dit wel kan, voor mijn idee is het hetzelfde.
Zou iemand me dit beleid toe kunnen lichten? Ik snap nu helemaal niet meer wat wel en niet kan. Dus voor ik weer de fout in ga...
Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag gekregen... of misschien ook wel. Waarschijnlijk hebben Josephus en Wim gelijk. Nogmaals, ik zie geen verschillen tussen de youtube-filmpjes die ik poste en die waarbij ik mijn vraag stel. Kortom: De forumregels worden selectief toegepast want twee mensen kunnen hetzelfde doen en verschillend behandeld worden. Zet dan in dat topic over het beleid ook gewoon neer dat gasten uberhaupt in alles anders behandeld worden, zowel in serieuze discussies als in topics die over koetjes en kalfjes gaan.jvdg schreef:Als je je houdt aan de forumregels kun je niet de fout in gaanMarnix schreef:Ik zie: Christelijke teksten, pop-instrumenten en een video. Hetzelfde als wat ik onlangs postte... dat werd verwijderd. Ik ben heel benieuwd waarom dit wel kan, voor mijn idee is het hetzelfde.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Huh, waar heb je het over? Heb ik iets gemist?henriët schreef:nou ja, misschien nu gewoon eens tijd om niet zo onvolwassen te zeuren, lijkt me!wim schreef:Dat gold tot voor kort. Inmiddels is er een ongeschreven forumregel bij.jvdg schreef: Als je je houdt aan de forumregels kun je niet de fout in gaan
misschien dat ik het dan niet volg hoor, maar er wordt op het moment zoveel gezeurd over het beleid van RF, dan begin je nog eens over een ongeschreven regel (overigens heel niet kwaad bedoeld ofzo...)wim schreef:Huh, waar heb je het over? Heb ik iets gemist?henriët schreef:nou ja, misschien nu gewoon eens tijd om niet zo onvolwassen te zeuren, lijkt me!wim schreef:Dat gold tot voor kort. Inmiddels is er een ongeschreven forumregel bij.jvdg schreef: Als je je houdt aan de forumregels kun je niet de fout in gaan
tja
Ja maar het is toch wel zaak dat de regels duidelijk zijn. Want er is blijkbaar ook een regel dat je als lid van een van de kerkverbanden in de regels wel linkjes naar gospelvideo's mag plaatsen en als je gast bent mag dat niet. Terwijl dat nergens staat. Dat zorgt voor verwarring, dan weet je op een gegeven moment niet meer waar je aan toe bent.henriët schreef:misschien dat ik het dan niet volg hoor, maar er wordt op het moment zoveel gezeurd over het beleid van RF, dan begin je nog eens over een ongeschreven regel (overigens heel niet kwaad bedoeld ofzo...)wim schreef:Huh, waar heb je het over? Heb ik iets gemist?henriët schreef:nou ja, misschien nu gewoon eens tijd om niet zo onvolwassen te zeuren, lijkt me!wim schreef: Dat gold tot voor kort. Inmiddels is er een ongeschreven forumregel bij.
tja
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Jan Klaassen
- Jan Klaassen