Welke muziek beluister je nu? [5]

jvdg

Bericht door jvdg »

Marnix schreef:Ik zie: Christelijke teksten, pop-instrumenten en een video. Hetzelfde als wat ik onlangs postte... dat werd verwijderd. Ik ben heel benieuwd waarom dit wel kan, voor mijn idee is het hetzelfde.

Zou iemand me dit beleid toe kunnen lichten? Ik snap nu helemaal niet meer wat wel en niet kan. Dus voor ik weer de fout in ga...
Als je je houdt aan de forumregels kun je niet de fout in gaan :wink:
henriët

Bericht door henriët »

jvdg schreef:
Marnix schreef:Ik zie: Christelijke teksten, pop-instrumenten en een video. Hetzelfde als wat ik onlangs postte... dat werd verwijderd. Ik ben heel benieuwd waarom dit wel kan, voor mijn idee is het hetzelfde.

Zou iemand me dit beleid toe kunnen lichten? Ik snap nu helemaal niet meer wat wel en niet kan. Dus voor ik weer de fout in ga...
:wink: :!:
wim

Bericht door wim »

Marnix schreef: Zou iemand me dit beleid toe kunnen lichten? Ik snap nu helemaal niet meer wat wel en niet kan. Dus voor ik weer de fout in ga...
All RF contributors are equal, but some are more equal than others.

Dus let op: the moderator is watching you!
Marnix

Bericht door Marnix »

jvdg schreef:

Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag gekregen... of misschien ook wel. Waarschijnlijk hebben Josephus en Wim gelijk. Nogmaals, ik zie geen verschillen tussen de youtube-filmpjes die ik poste en die waarbij ik mijn vraag stel. Kortom: De forumregels worden selectief toegepast want twee mensen kunnen hetzelfde doen en verschillend behandeld worden. Zet dan in dat topic over het beleid ook gewoon neer dat gasten uberhaupt in alles anders behandeld worden, zowel in serieuze discussies als in topics die over koetjes en kalfjes gaan.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
wim

Bericht door wim »

jvdg schreef: Als je je houdt aan de forumregels kun je niet de fout in gaan :wink:
Dat gold tot voor kort. Inmiddels is er een ongeschreven forumregel bij.
henriët

Bericht door henriët »

wim schreef:
jvdg schreef: Als je je houdt aan de forumregels kun je niet de fout in gaan :wink:
nou ja, misschien nu gewoon eens tijd om niet zo onvolwassen te zeuren, lijkt me!
wim

Bericht door wim »

henriët schreef:
wim schreef:
nou ja, misschien nu gewoon eens tijd om niet zo onvolwassen te zeuren, lijkt me!
Huh, waar heb je het over? Heb ik iets gemist?
henriët

Bericht door henriët »

wim schreef:
henriët schreef:
wim schreef:
misschien dat ik het dan niet volg hoor, maar er wordt op het moment zoveel gezeurd over het beleid van RF, dan begin je nog eens over een ongeschreven regel (overigens heel niet kwaad bedoeld ofzo...)
tja
wim

Bericht door wim »

henriët schreef:misschien dat ik het dan niet volg hoor...
Zou goed kunnen. Maar daarin sta je vast niet alleen.
henriët

Bericht door henriët »

wim schreef:
henriët schreef:misschien dat ik het dan niet volg hoor...
Zou goed kunnen. Maar daarin sta je vast niet alleen.
:shock: :?:
Marnix

Bericht door Marnix »

henriët schreef:
wim schreef:
henriët schreef:
wim schreef: Dat gold tot voor kort. Inmiddels is er een ongeschreven forumregel bij.
misschien dat ik het dan niet volg hoor, maar er wordt op het moment zoveel gezeurd over het beleid van RF, dan begin je nog eens over een ongeschreven regel (overigens heel niet kwaad bedoeld ofzo...)
tja
Ja maar het is toch wel zaak dat de regels duidelijk zijn. Want er is blijkbaar ook een regel dat je als lid van een van de kerkverbanden in de regels wel linkjes naar gospelvideo's mag plaatsen en als je gast bent mag dat niet. Terwijl dat nergens staat. Dat zorgt voor verwarring, dan weet je op een gegeven moment niet meer waar je aan toe bent.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Jan Klaassen

Bericht door Jan Klaassen »

henriët schreef:nou ja, misschien nu gewoon eens tijd om niet zo onvolwassen te zeuren, lijkt me!
Ben je de vrouw van Tiberius?
Kislev

Bericht door Kislev »

Momenteel aanstaan de celloconcerten van C.P.E. Bach
Jan Klaassen

Bericht door Jan Klaassen »

Kislev schreef:Momenteel aanstaan de celloconcerten van C.P.E. Bach
Die zijn mooi... Hier staat Messiaen aan.
helma

Bericht door helma »

De leukste kinderliedjes van kinderkoor "De Notenkrakertjes"
Gesloten