Wist je dat . . . [3]

Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Kaw schreef:Ik weet niet of ik de aangewezen persoon ben, maar Marnix heeft een YouTube filmpje gepost waar hij te zien is dat hij met een refowebcollega aan het dansen is op een bevrijdingsdagconcert.
O, en wat is dan het probleem?
YouTube?
Dat het een refowebcollega was?
Dat die collega van de GG was?
Ritmisch huppelen?
Dat het een bevrijdingsdagconcert was?
Josephus

Bericht door Josephus »

Kaw schreef:Ik weet niet of ik de aangewezen persoon ben, maar Marnix heeft een YouTube filmpje gepost waar hij te zien is dat hij met een refowebcollega aan het dansen is op een bevrijdingsdagconcert.
Aha, ja dan is een ban wel terecht. Dat is net zoiets als op een Ajax-forum een foto van jezelf plaatsen in Feyenoord-tenue... Dan vráág je gewoon om een ban! 8)
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Memento heeft zelf al aangegeven dat hij de moderating wat strenger zou toepassen. Ik denk dat Tiberius ook zorgt voor wat rechtse invloeden. Daarmee zal het forum waarschijnlijk wel een ruk naar rechts maken. Minder kritische geluiden en meer geneuzel over standjes en grenzen. Oftewel een prima plekje voor onze ongewenst onbekeerde rechtzinnigheidsfijnproevers en een steeds kleinere rol voor de geloofsdoehetzelvers. Bashen die report-button! Nog even en het forum is schoon van alle dissidenten.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Josephus schreef:
Aha, ja dan is een ban wel terecht. Dat is net zoiets als op een Ajax-forum een foto van jezelf plaatsen in Feyenoord-tenue... Dan vráág je gewoon om een ban! 8)
Dat is waar 8) Je gaat op de SGP-vergadering ook niet heen in een geel T-shirt om vervolgens jezelf serieus te nemen.
geledu

Bericht door geledu »

Kaw schreef:Memento heeft zelf al aangegeven dat hij de moderating wat strenger zou toepassen. Ik denk dat Tiberius ook zorgt voor wat rechtse invloeden. Daarmee zal het forum waarschijnlijk wel een ruk naar rechts maken. Minder kritische geluiden en meer geneuzel over standjes en grenzen. Oftewel een prima plekje voor onze ongewenst onbekeerde rechtzinnigheidsfijnproevers en een steeds kleinere rol voor de geloofsdoehetzelvers. Bashen die report-button! Nog even en het forum is schoon van alle dissidenten.
Kaw, zo ken ik je niet.
Jammer dat je zo moet reageren.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

geledu schreef:
Kaw schreef:Memento heeft zelf al aangegeven dat hij de moderating wat strenger zou toepassen. Ik denk dat Tiberius ook zorgt voor wat rechtse invloeden. Daarmee zal het forum waarschijnlijk wel een ruk naar rechts maken. Minder kritische geluiden en meer geneuzel over standjes en grenzen. Oftewel een prima plekje voor onze ongewenst onbekeerde rechtzinnigheidsfijnproevers en een steeds kleinere rol voor de geloofsdoehetzelvers. Bashen die report-button! Nog even en het forum is schoon van alle dissidenten.
Kaw, zo ken ik je niet.
Jammer dat je zo moet reageren.
Ik probeer een discussie te krijgen over een onderwerp dat nu op dit moment onder onze voeten op ons geliefde forum plaats vind. Ik kies hierbij voor een nogal sterk uitgedrukte bewoording. Niet om te kwetsen, maar om de discussie uit te lokken.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Bedankt, Kaw, voor het gestelde vertrouwen!

Ik kan je echter meedelen dat ik nog geen enkele moderator-ingreep heb uitgevoerd, noch daartoe heb aangezet.
Verder ben ik voornemens om het moderatorbeleid van de afgelopen jaren te continueren.

En om je op je wenken te bedienen inzake standjes en grenzen: ik dacht niet dat het de bedoeling was om het moderatorbeleid op het forum te bekritiseren. Dan kan via PB afgehandeld worden.

Rest mij niets anders dan je een goede voorbereiding op en start van je huwelijk toe te wensen.
Laatst gewijzigd door Tiberius op 07 mei 2007, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Memento en ik hebben het uitgepraat. De koers van Refoforum zal niet veranderen. De besluiten van de afgelopen tijd zijn om de rust te laten terugkeren.
Mariavt

Bericht door Mariavt »

-Wij na de meeting een afslag te ver hadden genomen
-We dus de verkeerde kant op gingen op de afslag
-We toen in Breda aankwamen
-We dáár eindelijk de goede weg vonden
-Het wel een uurtje omrijden was
-We dus pas om half één thuis waren-
-De meeting super gezellig was...........
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Josephus

Bericht door Josephus »

Breda is inderdaad té gezellig om er niet even een uurtje te blijven hangen... :mrgreen:
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Tiberius schreef: En om je op je wenken te bedienen inzake standjes en grenzen: ik dacht niet dat het de bedoeling was om het moderatorbeleid op het forum te bekritiseren. Dan kan via PB afgehandeld worden.
Wonderlijk dat moderators wél mogen besluiten om de regels weer eens anders te interpreteren en dat leden daarover dan niets mogen zeggen. Jammer.
Rens

Bericht door Rens »

Mister schreef:
Tiberius schreef: En om je op je wenken te bedienen inzake standjes en grenzen: ik dacht niet dat het de bedoeling was om het moderatorbeleid op het forum te bekritiseren. Dan kan via PB afgehandeld worden.
Wonderlijk dat moderators wél mogen besluiten om de regels weer eens anders te interpreteren en dat leden daarover dan niets mogen zeggen. Jammer.
ach, wat maakt het ook uit..............een béétje flexibel zijn Mister.......

we krijgen tóch wel op tijd te horen als er zich iets wijzigd!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Rens schreef:
Mister schreef:
ach, wat maakt het ook uit..............een béétje flexibel zijn Mister.......

we krijgen tóch wel op tijd te horen als er zich iets wijzigd!!
Je hebt gelijk Rens :oops:
Ik zat alleen te balen dat juist Marnix nu een ban heeft, terwijl vorige week anderen zich hier schandalig gedroegen en hij juist erg correct bleef.

Maar 't is niet goed voor me bloeddruk én ik ben geen mod, dus ik ga maar gauw er van door!
Rens

Bericht door Rens »

......we alle drie de delen van The Lords of the Ring hebben gezien, en dat het (wéér) overweldigend was....de strijd tussen Goed en Kwaad..........voor Maria was het de eerste keer dat zij de LotR heeft gezien, en ze was ook erg onder de indruk, én op het einde geëmotioneerd door de slotscene's.......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Josephus

Bericht door Josephus »

...het woord "gebanned" een afschuwelijke verkrachting is van onze Nederlandse taal?
...het in het Nederlands zelfs helemaal niet bestaat (want: bannen-bande-geband)?
...ik de moderators daarom oproep om kleur te bekennen?
...ze de keuze hebben tussen "geband" (als je het Nederlands wilt houden) of "banned" (als je het op zijn Engels wilt), maar in ieder geval geen combinatie daarvan!
Gesloten