In dat geval belooft een donker pak niet veel goeds voor degene die het draagt... :shock:Oude-Waarheid schreef:Tja wat er innerlijk leeft komt ook vaak naar buiten openbaar.Marnix schreef:haha... als dat zo was zouden die rokken en pakken bij de SGP ook wel afgeschaft kunnen worden![]()
![]()
Ging het maar altijd om het innerlijk
Elk vat giet uit wat er in zit :!:
7 MAART: Welke partij gaat jouw stem krijgen?
Met 3 smilies... ga er dan ook niet zo serieus op injan03 schreef:Helemaal niet hoor. Maar volgens mij begin jij over pakken en rokken. Dan kun je iets terug verwachten.Marnix schreef:
Ach heden, begint de CU-afkraak-hetze weer? D

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Oude-Waarheid
Heb jij daar dan ervaring meeJosephus schreef:In dat geval belooft een donker pak niet veel goeds voor degene die het draagt... :shock:Oude-Waarheid schreef:Tja wat er innerlijk leeft komt ook vaak naar buiten openbaar.Marnix schreef:haha... als dat zo was zouden die rokken en pakken bij de SGP ook wel afgeschaft kunnen worden![]()
![]()

Met het dragen van een donker pak? Jazeker. Alleen zou ik niet zover willen gaan dat je in dat geval de kleur van mijn pak symbolisch moet opvatten...Oude-Waarheid schreef:Heb jij daar dan ervaring meeJosephus schreef:In dat geval belooft een donker pak niet veel goeds voor degene die het draagt... :shock:Oude-Waarheid schreef:Tja wat er innerlijk leeft komt ook vaak naar buiten openbaar.Marnix schreef:haha... als dat zo was zouden die rokken en pakken bij de SGP ook wel afgeschaft kunnen worden![]()
![]()
- Oude-Waarheid
Wat is er dan niet goed aan een donker of zwart pak zoals je eerderJosephus schreef:Met het dragen van een donker pak? Jazeker. Alleen zou ik niet zover willen gaan dat je in dat geval de kleur van mijn pak symbolisch moet opvatten...Oude-Waarheid schreef:Heb jij daar dan ervaring meeJosephus schreef:In dat geval belooft een donker pak niet veel goeds voor degene die het draagt... :shock:Oude-Waarheid schreef: Tja wat er innerlijk leeft komt ook vaak naar buiten openbaar.
gezegd hebt

In dat geval belooft een donker pak niet veel goeds voor degene die het draagt...