Droom lekker verder... Ook in Rijssen zijn daklozen. In elke stad... Grote kans, als je om een uur of 03:00 rond het station gaat kijken dat je er wel een vind.. maar dan lig jij lekker warm en droog..-DIA- schreef:Ze komen hier ook niet vandaan. Ze worden hier s morgens gedropt door een busje, en waar die vandaan komt weet ik niet...JolandaOudshoorn schreef:Nou idd, in Rijssen zouden ze niet eens voor hoeven te komenZita schreef:tja, niet zo decoratief he, zo'n dakloze.-DIA- schreef: Ik irriteer me er niet echt zo aan, maar echt leuk staat zo'n slechtgeschoren krantjesverkoper (en vaak ook gezegend met een slecht gebit) ook niet...
Maar ik kan wel begrijpen dat Ahold ze liever kwijt wil...
-DIA-![]()
Gelukkig leven in Rijssen enorm veel christenen, die allemaal wel die tekst kennen van de beker koud water enzovoorts.
Ik heb trouwens niet het idee dat ze echt dakloos zijn. Ze zullen toch wel ergens worden opgevangen en worden voorzien van eten en een slaaplaats? Ik geloof echt niet dat ze hier 's nachts onder de Reggebrug leven...
-DIA-
Je hoeft niet dakloos te zijn maar dan kan jwe nog wel thuisloos zijn... ook triest..