Sorry, ik ga die reis al winnen.............Oorspronkelijk gepost door Harry Heerlijk, een reis naar Zuid-Afrika. Inpakken en wegwezen...!

Een 'breekje' van Breekijzertje
Ik heb de rest van deze topic niet gelezen, maar dit is idd teveel eer, Breekie, daar heb jij nou weer gelijk an.Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
En Pim als tweede........................
Nou ja zeg!!!!!!!!
Beetje vreemd en een beetje teveel eer.
't Was een aparte man maar om nu op de tweede plaats te staan als grootste nederlander......................
'k Denk dat nicname 150.000 keer op jouw gestemd heeft........................ Da's nou echte liefde............... :,Oorspronkelijk gepost door PimIk heb de rest van deze topic niet gelezen, maar dit is idd teveel eer, Breekie, daar heb jij nou weer gelijk an.Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
En Pim als tweede........................
Nou ja zeg!!!!!!!!
Beetje vreemd en een beetje teveel eer.
't Was een aparte man maar om nu op de tweede plaats te staan als grootste nederlander......................
Nu is de vraag: "wie is de grootste nederlandse gek?"Oorspronkelijk gepost door Herman
Nu staat Pim Fortuyn nog op de nummer twee. Maar ik durf er duizend eurootjes onder te verwedden (ik weet dat het niet mag, jajaja) dat als Andre Hazes in de toptien of op de lijst had gestaan, dattie ook heel hoog zou eindigen.
Nederlanders zijn gewoon gek. Knettergek.
Voor die verkiezing moet je misschien eens kijken op de site van HP-De Tijd. Daar houden ze een verkiezing ''irritantste Nederlander aller tijden.''Oorspronkelijk gepost door parsifalNu is de vraag: "wie is de grootste nederlandse gek?"Oorspronkelijk gepost door Herman
Nu staat Pim Fortuyn nog op de nummer twee. Maar ik durf er duizend eurootjes onder te verwedden (ik weet dat het niet mag, jajaja) dat als Andre Hazes in de toptien of op de lijst had gestaan, dattie ook heel hoog zou eindigen.
Nederlanders zijn gewoon gek. Knettergek.