Sinds wanneer doet een president alles in z'n eentje?Oorspronkelijk gepost door Mirja
if kerry wins...dan de muslims zal aals en vloed in komen...hij zal niet weten wat te doen
BUSH-KERRY is weer nek aan nek
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Materieel misschien wél...Oorspronkelijk gepost door RensALS Kerry wint, en dat hoop ik van ganzer harte, zal het voor de gewone Amerikaan er een stukje beter op worden. Daar ben ik van overtuigd.Oorspronkelijk gepost door Mirja
if kerry wins...dan de muslims zal aals en vloed in komen...hij zal niet weten wat te doen
Onder Bush zullen alleen de rijken er beter op worden!
Bush duurft tegen de united nations op te stan.. Dat neemd courage...Oorspronkelijk gepost door refoSinds wanneer doet een president alles in z'n eentje?Oorspronkelijk gepost door Mirja
hij is niet zo gek op popularity aals truth
[Aangepast op 1/11/04 door Mirja]