Volgens mij moet je stomdronken zijn om deze discussie te kunnen volgen.
Maar ik was er dan ook niet, die avond. Ik kwam die avond ervoor Pim tegen en die middag Maninne en England... Toen had ik OSW'ers genoeg gezien...
Enfin, ik heb uit deze warrige discussie kunnen opmaken dat het gezellig was.
13 mei beweging
Ey smeerlap! Geef toe dat enkel ons samenzijn al gezellig was!!!Oorspronkelijk gepost door bjdendekker
Volgens mij moet je stomdronken zijn om deze discussie te kunnen volgen.
Maar ik was er dan ook niet, die avond. Ik kwam die avond ervoor Pim tegen en die middag Maninne en England... Toen had ik OSW'ers genoeg gezien...
Enfin, ik heb uit deze warrige discussie kunnen opmaken dat het gezellig was.

Moet je nagaan als je die gezelligheid kunt kwadrateren door meer van die OSW-broeders en zusters te ontmoeten!
inderdaad kwamen wij bjdendekker tegen, maar of hij nou over de muur heen de kerkelijke weg opgekomen was? We hebben wel effe leuk gepraat, weer een gezicht er bij...
Enne die flitspalen, ik zal morgenavond toch eens effe om me heenkijken...
Zou Adrianus nou elke middag al die filmpjes moeten bekijken om te zien of de kerkelijke weg wel bewandeld was?
Zou Adrianus nou elke middag al die filmpjes moeten bekijken om te zien of de kerkelijke weg wel bewandeld was?
De kerkelijke weg is het stokpaardje van Adrianus.Oorspronkelijk gepost door england
inderdaad kwamen wij bjdendekker tegen, maar of hij nou over de muur heen de kerkelijke weg opgekomen was? We hebben wel effe leuk gepraat, weer een gezicht er bij...
BTW: Adrianus heeft nog geen één keer gereageerd op de sigaren-en-kerkelijke weg grapjes. Hij zou er toch wel tegen kunnen?
Misschien is Adrianus wel te verstandig om niet op zulke 'mooie' discussies in te gaan.
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Ikzelf had het niet zo mooi kunnen zeggen. :duOorspronkelijk gepost door Maninne
Ahum...verstandig:! , dus jij ziet ons als een stelletje dwazen???????:bu :$ :sne
Ach ja dat krijg je als je besmet raakt met het virus, als het goed is moet je met een virus gewoon lekker uitzieken dan zakt het vanzelf af, maar ja het kán even duren, virussen schijnen nl. erg hardnekkig te zijn en bij England en mij is het nogal hard aangekomen !![]()
En het beroerde met een virus is dat je elkaar blijft aansteken, als je bij elkaar in hetzelfde huis verblijft, dus Egbert: Moed houden en dagen tellen, Morgen "hoopt" England weer hiervandaan te vertrekken!!! :i:i:i
Nu genieten we nog even na van het virus.
[Aangepast op 18/5/04 door Maninne]
Met vriendelijke groet, Egbert.