VS gaan oorlog verliezen (UNSCOM-topman Scott Ritter)

Kena

Bericht door Kena »

Oorspronkelijk gepost door wim
Oorspronkelijk gepost door Kena
SH kan opgepakt worden. Ooit van commando-eenheden en de geheime diensten gehoord? De Moessad is instaat binnen enkele dagen SH op te pakken en te doden. Denk aan de daders van de aanslag tijdens de Olympische Spelen op de Joodse atleten!
Ze hebben SH op die manier proberen te doden. Een aantal dubbelgangers hebben op die manier al het loodje gelegd. Zo heel makkelijk gaat dat kennelijk ook weer niet.
Ik heb ook nooit gezegd dat het zo simpel zou zijn. Ik zal zelfs niet verbaads zijn dat hij al lang dood is (kanker) en dat zijn zonen het land bestuurd met een paar dubbelgangers van hun papa. Echter het is wel te doen om hen te laten vallen zonder onschuldig bloedvergiet! De Moessad heeft dat diverse keren bewezen dunkt mij.

:o
jacob

Bericht door jacob »

zo zie je maar. De titel van deze topic geeft weer aan, dat de meeste profeten brood eten.

[Aangepast op 22/5/03 door jacob]
refo

Bericht door refo »

Hebben ze gewonnen dan? 't Is er volgens mij nog net zo'n zootje als toen Saddam aan het bewind was.
jacob

Bericht door jacob »

of ze gewonnen hebben is discutabel maar het ging over de verovering van het land door de amerikanen.
Geloof niet dat ze zoveel tegenstand hebben gehad. Ik moet zeggen dat ik er ook een hard hoof in had toen ze gingen aanvallen. Was bang voor een tweede vietnam. Ik denk dat in `normale` oorlogsvoering Amerika suprieur is. Overigens vrees ik dat ze dat veel minder zullen zijn met terroristen bestrijding. MAar ja ik zat er al eerder naast dus.
Plaats reactie