Vrije tijd en hobby's
Hoe zit he nu, heeft iedereen het zo druk dat er niemand meer zich opgeeft voor de OSW meeting van 1 november as.?
Of is iedereen een beetje in slaap gevallen?
Kom mensen schrijf je in en laat je op die dag eens zien van je sportieve kant, althans sportief erg vlot zijn jullie op dit moment niet als ik het zo eens aan ziet.
Opa Jelle zet zich in voor een hard loopwedstrijd tegen onze jonge forumleden.
De ouderen versla ik natuurlijk zondermeer en met de jongeren heb ik geen moeite.
Laten de jongeren op 1 november nu maar eens bewijzen dat ze opa eruit lopen.:,
Of is iedereen een beetje in slaap gevallen?
Kom mensen schrijf je in en laat je op die dag eens zien van je sportieve kant, althans sportief erg vlot zijn jullie op dit moment niet als ik het zo eens aan ziet.
Opa Jelle zet zich in voor een hard loopwedstrijd tegen onze jonge forumleden.
De ouderen versla ik natuurlijk zondermeer en met de jongeren heb ik geen moeite.
Laten de jongeren op 1 november nu maar eens bewijzen dat ze opa eruit lopen.:,
Tja, mijn hobby is dammen. En op 1 november heb ik een wedstrijd. Is al bekend waar gegeten gaat worden? Daar kan ik misschien wel komen.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
een ridder voelt zich altijd wel thuis in een kasteel. Daar niet van. Maar ja ik kan mijn team niet in de steek laten bij het dammen.
Afgelopen vrijdagavond voor het eerst in dit seizoen maar weer eens de stramme benen gestrekt en een paar streken over het ijs getrokken. Zelfs in de ijshal was het al koud binnen:D
Maar na een uur rijden hebben we wel besloten er vroegtijdig mee te stoppen en de verwerkte en verloren gegane energie weer aante vullen met een heerlijke kop chocolademelk met slagroom en een lekkere gevulde koek.
Zodoende hebben we vrijdagavond alles nog weer op peil weten te houden.
Maar na een uur rijden hebben we wel besloten er vroegtijdig mee te stoppen en de verwerkte en verloren gegane energie weer aante vullen met een heerlijke kop chocolademelk met slagroom en een lekkere gevulde koek.
Zodoende hebben we vrijdagavond alles nog weer op peil weten te houden.

Kom je nog eens langs in De Bilt?Oorspronkelijk gepost door lebaoth
en soms wat in de tuin rommelen.
[Aangepast op 28/10/03 door lebaoth]
-