strandvakanties???

Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Als ik nu naar buiten kijk, begin ik al weer naar m'n strandvakantie van aanstaande zomer te verlangen!!!!
Heeeeeeerluk, horizontaal on the beach, af en toe even de zee in om te sissen.

Een 'breekje' van Breekijzertje
Doortje

Bericht door Doortje »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Trein in het Paradijs heeft de Heere Adam en Eva al van kleding voorzien om hun naaktheid te verbergen.
Toch een duidelijk teken dat de Heere niet wil, en we kunnen dat in de Bijbel op vele plaatsen lezen, dat we naakt rondlopen.
Is het niet zo dat Adam en Eva niet eens doorhadden dat ze naakt liepen, totdat ze van de boom gegeten hadden en beseften dat ze naakt waren?

Genesis 3:
7 Toen werden hun beider ogen geopend, en zij bemerkten, dat zij naakt waren; zij hechtten vijgebladeren aaneen en maakten zich schorten. 8 Toen zij het geluid van de HERE God hoorden , die in de hof wandelde in de avondkoelte, verborgen de mens en zijn vrouw zich voor de HERE God tussen het geboomte in de hof.
9 ¶ En de HERE God riep de mens tot Zich en zeide tot hem: Waar zijt gij? 10 En hij zeide: Toen ik uw geluid in de hof hoorde, werd ik bevreesd, want ik ben naakt; daarom verborg ik mij.
11 ¶ En Hij zeide: Wie heeft u te kennen gegeven , dat gij naakt zijt? Hebt gij van de boom gegeten, waarvan Ik u verboden had te eten?

We zijn dus in oorsprong naakt geschapen......
Ed

Bericht door Ed »

Quote:
Ed, zou dit een uitzondering kunnen zijn? En zo niet: weet je precies wat deze mensen thuis allemaal doen, als jij of beter uit er niet bij is? Misschien was dit voor hun wel dagelijkse kost... ??? Ik denk dat je als christen gewoon naar welk land dan ook op vakantie kunt gaan en je christelijke normen mee kunt nemen. Je gaat niet ineens 'makkelijker' zondigen van de hete zon of zo.

-----------------------------------------
Je zou kritiek kunnen hebben op mijn generalisatie naar de hele reformatorische groep. Toch is de (impliciete) stelling die ik aanhaalde van een reactie op deze site “waarom zou je dat ergens anders wel doen als je het thuis niet doet?â€
madelief

Bericht door madelief »

Wijze woorden van Ed.

Ben ik het geheel mee eens.
Muse

Bericht door Muse »

Oooooooooohoh, wat een héééééééérlijk weertje voor een strandvakantie!

Heb beste wel zin om weer eens een weekje op het strand te hangen; lekker lopen over het warme zand :- , cool drankje erbij en flink genieten van het uitzicht :%:P
Breekijzertje

Nog even en we liggen weer te sissen in de zee!!!!!!! :-:-:-:-:-

Sjokken door het mulle zand met coolbox, parasol, strandlakens etc.

Lekker bakken on the beach!!!

En lachend kijken naar ruziënde gezinnen die een tentje proberen op te zetten........... :,

En 's avonds onder de douche het zand eraf spoelen en elkaars witte billen bekijken...... :,:,

[Aangepast op 11/7/03 door Breekijzertje]
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik moet er niet aan denken de hele dag op dat strand. Ik vind het wel leuk hoor maar na een uurtje zitten ben ik het al weer zat en wil ik wat gaan ondernemen, wat doen of ergens heen. Zomaar de hele dag hangen op dat strand, nee niets voor mij.
madelief

Bericht door madelief »

Geweldig om naar de zee te gaan.
Van het weekend ga ik ook lekker naar ouddorp. Lekker een weekendje weg. May be kom ik een van jullie nog wel tegen...........

Zie er trouwens ook niets verkeerds in.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Wie van jullie kom ik de komende 2 weken tegen in Zeeland (Aagtekerke)? Volgende week schijnt het prachtig weer te worden, dus ik heb voorlopig nog geen spijt van de keuze in NL te blijven dit jaar!!

Pim.
Breekijzertje

Oorspronkelijk gepost door madelief
Geweldig om naar de zee te gaan.
Van het weekend ga ik ook lekker naar ouddorp. Lekker een weekendje weg. May be kom ik een van jullie nog wel tegen...........

Zie er trouwens ook niets verkeerds in.
High Madelief! Leuk dat je weer eens post!!! (even off-topic....)

Ouddorp??? Is dat niet "te behoudend" voor jou?? :,:,
Wel in badpak hè!!??

Groetjes,

madelief

Bericht door madelief »

Tja ouddorp is inderdaad wel beetje behoudend. :,:,:,:,
Maar ja ik ga met vrienden van Mark. En die hadden het huisje al geboekt. Dus vandaar. En ik ga lekker in mn bikini.
Hiha dat kan nou weer nu ik bijna tien kilo ben afgevallen. :,:,:,:,

Dus als jullie een super slank meisje tegen komen in bikina kun je er van verzekerd zijn dat ik het ben...........

Kom ik rood verbrand van het strand af.
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

strandvakanties ???

Ik verveel me altijd zo gauw op een strand ..liggen ..zitten en weer liggen..zitten

Nee liever lekker mooie dingen gaan zien terasje pikken en toch bruin worden !!

Als ik trouwens foto´s zie van de overvolle stranden en de files nou dan ben ik al helemaal geweest Tis aan mijm niet besteed een strandvakantie maar ja ieder zijn heug en meug natuurlijk :cool:
Breekijzertje

Oorspronkelijk gepost door Bart-rk Nee liever lekker mooie dingen gaan zien terasje pikken en toch bruin worden !!
Nou Bart, ga dan naar Ouddorp dit weekend. Zie je ook op het strand "een mooi ding".............(zie onderstaande posting van Madelief) :,

Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

Breekijzertje
Nou Bart, ga dan naar Ouddorp dit weekend. Zie je ook op het strand "een mooi ding":, (zie onderstaande posting van Madelief)
hmm wel een idee zeg... moet morgen eerst ff naar de kapper. De boodschappen heb ik al gedaan dus ja op naar Ouddorp :!

Hoe rij daar het beste heen :t
refo

Bericht door refo »

Kom net van het strand: Hoek van Holland. Er was bijna niemand. Nou ja, honderd mensen of zo. Lekker rustig. Diverse forten gebouwd met de kinderen. Op één na allemaal verzwolgen door opkomende vloed. De laatste stond precies op de vloedlijn van vandaag: 13:29 hoogwater.

En inderdaad, er was van alles 'te zien', maar wel minder dan anders. Dat komt waarschijnlijk door het weinig zonnige weer vandaag.
Plaats reactie