http://go.to/camperhurenOorspronkelijk gepost door tukkertje
We hebben nog steeds niets. HEEEEEELLLLLLPPPPPPP:bou::bou::bou::bou::bou:
Vakantie 2004
Hé Matt!Oorspronkelijk gepost door MatthijsHaha, daarom ga ik niet met avanta op vakantie hoor! Maar ja, ik denk dat ook weinig leeftijdgenoten zal vinden op een reis naar Australie of een ander ver land. Ik zat namelijk ook nog te denken aan Ecuador, Madagaskar en Zuid-Afrika..Oorspronkelijk gepost door wpvAvanta kan ik je zeker aanraden. Kben er zelf een aantal malen mee op reis geweest en heb ook op 1 van die reizen Hanneke leren kennen.:in
Dus misschien zit er iets voor jou bij??:bu(Dat zei m'n moeder nl ook tegen mij)
Maar ik ga niet om kennissen te maken op vakantie. IK ga om het land daar naartoe. Dat lijkt me prachtig!
Ik zat vandaag de Beter-Uit gids door te bladeren, en zag dat ook hun een reis hebben naar Ecuador.
23 dagen voor 1695 euro, ik weet niet of dat duur is??
Groetjes!
Lucy
Vandaag vast de dakdragers op de auto aangebracht. Morgen de dakkoffer en de skie's en alles wat er bij hoort.
En dan hopen we vrijdagmorgen, nadat we Daphne ff lekker om 16.45 uit haar bed hebben gesleurd, om 5 uur te vertrekken richting Fiss in Oostenrijk.
Ik zag wel aan sneeuw geen gebrek daar.
ff een weekje er lekker tussenuit.
En dan hopen we vrijdagmorgen, nadat we Daphne ff lekker om 16.45 uit haar bed hebben gesleurd, om 5 uur te vertrekken richting Fiss in Oostenrijk.
Ik zag wel aan sneeuw geen gebrek daar.
ff een weekje er lekker tussenuit.
Ik ga in het voor jaar nog naar Zweden. Onze oude buren bezoeken. We gaan van 29-4 tot 6-5.
Het schijnt er koud te zijn. De Jack-Ruissel heeft het koud (-20°C).
Ik heb er wel zin an! Forsberg weer ontmoeten... Zou er nog sneeuw liggen?
En in de zomer gaan we ook nog wel... maar dat weten we nog niet precies.
Het schijnt er koud te zijn. De Jack-Ruissel heeft het koud (-20°C).

Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Zweden is top. Ben er verschillende keren geweest voor mijn werk (ik werkte toen bij een Zweedse firma)Oorspronkelijk gepost door marsm104
Ik ga in het voor jaar nog naar Zweden. Onze oude buren bezoeken. We gaan van 29-4 tot 6-5.
Het schijnt er koud te zijn. De Jack-Ruissel heeft het koud (-20°C).Ik heb er wel zin an! Forsberg weer ontmoeten... Zou er nog sneeuw liggen?
Wat een rust daar. En de mensne zijn super vriendelijk.
En je kunt er super mooi vissen. Wat een meren daar zeg. Niet te geloven.