Oorspronkelijk gepost door Maninne
Ik neem geen geld mee want dan kom ik platzak terug.
????:t:t:pu:pu Waarvoor ga je dan naar die beurs. Kun je beter niet gaan. Naar een beurs gaan en geen geld meenemen , dat is het zelfde als vissen zonder een stukkie brood aan de haak.
Oorspronkelijk gepost door Herman
Inderdaad leuk om eens wat mensen te ontmoeten. Volgens de planning sta ik vier dagen op de beurs; alleen op woensdag niet dacht ik.
Ik sta bij stand Lindenberg, met naambordje Herman Spruyt
tot ziens,
en neem genoeg geld mee, want onder mijn verkooptechnieken kom je niet meer vandaan.
Jij bent dus [nog] niet overgegaan naar den Hertog?
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Inderdaad leuk om eens wat mensen te ontmoeten. Volgens de planning sta ik vier dagen op de beurs; alleen op woensdag niet dacht ik.
tot ziens,
en neem genoeg geld mee, want onder mijn verkooptechnieken kom je niet meer vandaan.
tot ziens,
Kommie ook Eggie?!
Eggie, ik stel voor dat je een goed boek van Comrie koopt bij Lindenberg-Herman.
Of bij Den Hertog, mag ook.