OSW meeting
Jij bent ook niet te volgen! Dan neemt Ollie iemand mee; Daphne. En nu heb je het weer over Lieneke!!!Oorspronkelijk gepost door Jelle
Zou Lieneke wat met Ollie hebben? omdat ze zo resoluut is met haar standpunt:,
Trouwens ik hoop ook op de meeting aanwezig te zijn.
Aan de huidige lijst te zien wordt het toch wel drukker! We hebben nog 3 weken te gaan dus wie weet wie er nog bij komt! :bou::bou: Kom op mensen schroom niet! Een keer moet de eerste keer zijn!
Adje en Lebaoth komen. Ik heb een rood harnas. Dat wordt een lied aanheffen: "Ontwaakt verworpenen der aarde" Ik ben de tekst al weer aan het oefenen (Het is van na mijn tijd 

"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Nou ja zeg!Oorspronkelijk gepost door parsifal
Adje en Lebaoth komen. Ik heb een rood harnas. Dat wordt een lied aanheffen: "Ontwaakt verworpenen der aarde" Ik ben de tekst al weer aan het oefenen (Het is van na mijn tijd![]()
Het is 1 november hoor, niet 1 mei!
Ja, ik hou erg veel van jou! :inOorspronkelijk gepost door lo-ruchama
Volgens mij zijn de liefdekoorden bij deze meeting het meest gebruikte middel om de boel een beetje vol te krijgen.
'Geloof in de Heere Jezus Christus en gij zult zalig worden.'