Ik schilder nu met acryl, soms gebruik ik olieverf, maar niet als er mensen opstaan dan meestal acrylverf.-DIA- schreef:Schilder je met olieverf? Ik ben er ook mee bezig geweest, maar heb het tenslotte opgegeven omdat ik er wat te ongeduldig voor was. Plus dat ik een perfectionist ben die te hoge eisen aan mezelf stel.samanthi schreef:Ik ga vandaag verder mijn blouse in elkaar zetten en daarna verder mijn mijn schilderij
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Anatomisch perfect schilderen is een vak op zich.samanthi schreef:Ik schilder nu met acryl, soms gebruik ik olieverf, maar niet als er mensen opstaan dan meestal acrylverf.-DIA- schreef:Schilder je met olieverf? Ik ben er ook mee bezig geweest, maar heb het tenslotte opgegeven omdat ik er wat te ongeduldig voor was. Plus dat ik een perfectionist ben die te hoge eisen aan mezelf stel.samanthi schreef:Ik ga vandaag verder mijn blouse in elkaar zetten en daarna verder mijn mijn schilderij
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ja ik blijf een amateurtje en doe het voor mijn plezier.-DIA- schreef:Anatomisch perfect schilderen is een vak op zich.samanthi schreef:Ik schilder nu met acryl, soms gebruik ik olieverf, maar niet als er mensen opstaan dan meestal acrylverf.-DIA- schreef:Schilder je met olieverf? Ik ben er ook mee bezig geweest, maar heb het tenslotte opgegeven omdat ik er wat te ongeduldig voor was. Plus dat ik een perfectionist ben die te hoge eisen aan mezelf stel.samanthi schreef:Ik ga vandaag verder mijn blouse in elkaar zetten en daarna verder mijn mijn schilderij
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Dat kan heel ontspannend zijn. In mijn geval werd ik gehinderd door perfectionisme. Dan gaat het ontspannende er wat af. Maar goed, ik begrijp het goed.samanthi schreef:Ja ik blijf een amateurtje en doe het voor mijn plezier.-DIA- schreef: Anatomisch perfect schilderen is een vak op zich.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-
Middagje strand wind is fris
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
- J.C. Philpot
Net een powernap gedaan. Dat is het voordeel van thuiswerken.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Vanmorgen wakker geworden op het strand, toen naar huis, de was is aan het draaien en ik zit in een werkoverleg via Jitsi.
-
Trouwpak uitzoeken
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Hebben jullie een strandhuisje? Het viel me al vaker op.Zeeuw schreef:Vanmorgen wakker geworden op het strand, toen naar huis, de was is aan het draaien en ik zit in een werkoverleg via Jitsi.
We huren er vrij regelmatig eentje. Kopen is bijna niet te doen in Dishoek. Qua prijs en qua beschikbaarheid.DDD schreef:Hebben jullie een strandhuisje? Het viel me al vaker op.Zeeuw schreef:Vanmorgen wakker geworden op het strand, toen naar huis, de was is aan het draaien en ik zit in een werkoverleg via Jitsi.
Leuk. Een vriend van mij was er twee weken geleden op vakantie en ook erg enthousiast.
Ik ben vandaag naar de christelijke boekenwinkel geweest (voor een cadeautje) en ik vond het een geweldig uitje.
Een social-distance-meeting met Samanthi. Leuk om elkaar weer eens te zien! ---foto op verzoek verwijderd---
helma schreef:Een social-distance-meeting met Samanthi. Leuk om elkaar weer eens te zien!
---foto op verzoek verwijderd---

-
- Verbannen
Leuk. Zijn jullie dat echt? Maar door wie is de foto gemaakt? Is dat wel coronaproof gebeurd?