Wat is daar nu voor 'handigs' aan?refo schreef:Spookmailtje met een paar honderd mailadressen van onbekende en bekende refo-Nederlanders. Foutje van een antiquarische boekhandel, maar wel handig.
![]()
ik ben ook benieuwd wat je daar handig aan vindt. Ga je ze emailen en als je toch niet weet wie ze zijn wat heb je er dan aan? Misschien zitten er nog mensen tussen die ook op het refoforum zitten maar dat weet je ook niet.refo schreef:Spookmailtje met een paar honderd mailadressen van onbekende en bekende refo-Nederlanders. Foutje van een antiquarische boekhandel, maar wel handig.
![]()
Lees dit nu net pas. Ik ken die kledingzaak niet. Waar kan ik die vinden? c&a heb ik een rokje gekocht. Maar hier was niet veel. Wat er was, was ook zo vreselijk kort....*girly* schreef:zusterelly schreef:Een hele leuke gebreide zwarte rok. Ik ging voor een gebreid jurkje maar dat stond me totaal nietErg jammer want dat leek me zo leuk. Maar deze rok is ook geweldig. Nu moet ik er alleen nog wat kopen wat er leuk bij staat.
Voor onze dochter wordt het een groot probleem om iets te kopen. Hier kan ik alleen maar broeken vinden.In refo-winkel-land zijn wel leuke rokken te koop maar die zijn behoorlijk prijzig. Voor de zondag vind ik dat nog wel kunnen maar voor school wordt me dat een beetje te gortig.
Ken je de kledingwinkel Hier? Daar was ik afgelopen week, en hadden ze heel leuke rokken, met redelijke prijzen! Bij C&A waren ook nog wel leuke rokken
dat is deze winkel: http://www.hiermode.nl/zusterelly schreef:Lees dit nu net pas. Ik ken die kledingzaak niet. Waar kan ik die vinden? c&a heb ik een rokje gekocht. Maar hier was niet veel. Wat er was, was ook zo vreselijk kort....*girly* schreef:zusterelly schreef:Een hele leuke gebreide zwarte rok. Ik ging voor een gebreid jurkje maar dat stond me totaal nietErg jammer want dat leek me zo leuk. Maar deze rok is ook geweldig. Nu moet ik er alleen nog wat kopen wat er leuk bij staat.
Voor onze dochter wordt het een groot probleem om iets te kopen. Hier kan ik alleen maar broeken vinden.In refo-winkel-land zijn wel leuke rokken te koop maar die zijn behoorlijk prijzig. Voor de zondag vind ik dat nog wel kunnen maar voor school wordt me dat een beetje te gortig.
Ken je de kledingwinkel Hier? Daar was ik afgelopen week, en hadden ze heel leuke rokken, met redelijke prijzen! Bij C&A waren ook nog wel leuke rokken
nieuw filter lijkt me minstens zo nodighenriët schreef:...nieuwe bril... (in bestelling)
Hendrikus schreef:nieuw filter lijkt me minstens zo nodighenriët schreef:...nieuwe bril... (in bestelling)
nieuwehenriët schreef:...nieuwe bril... (in bestelling)
lijkt met niet voor jezelf, anders had je het niet als verkleinwoordje geschreven!Lassie schreef: ribbroekje
nee, want anders was het ribbroek geweest...Gijs83 schreef:lijkt met niet voor jezelf, anders had je het niet als verkleinwoordje geschreven!Lassie schreef: ribbroekje
klopt, ik heb lenzen,Gijs83 schreef:nieuwehenriët schreef:...nieuwe bril... (in bestelling)Het er toch geen