hmm..ik weet et ook niet meer..monique schreef:tsss jaja juud jij bent een leuke meid nee ik ik baal van mezelf door al dat stomme geruziejudith schreef:Van MEZELF!!!!
Jij ben ok leuke meid hor..! Niet balen van jezelf!
hmm..ik weet et ook niet meer..monique schreef:tsss jaja juud jij bent een leuke meid nee ik ik baal van mezelf door al dat stomme geruziejudith schreef:Van MEZELF!!!!
als jij et ook maar niet doejudith schreef:hmm..ik weet et ook niet meer..monique schreef:tsss jaja juud jij bent een leuke meid nee ik ik baal van mezelf door al dat stomme geruziejudith schreef:Van MEZELF!!!!
Jij ben ok leuke meid hor..! Niet balen van jezelf!
hou je in please we gaan er een leuk midagje van makenjudith schreef:Nou, oke, ik zal niet van mezelf balen(dat probeer ik)
oke?
Jaja! ik hou me altijd wel in hoor!monique schreef:hou je in please we gaan er een leuk midagje van makenjudith schreef:Nou, oke, ik zal niet van mezelf balen(dat probeer ik)
oke?
Verander dan ook even van smiley. Deze bijv.judith schreef:Nou, oke, ik zal niet van mezelf balen(dat probeer ik)
oke?
oke, ik probeer hetzusterelly schreef:Verander dan ook even van smiley. Deze bijv.judith schreef:Nou, oke, ik zal niet van mezelf balen(dat probeer ik)
oke?(houden van jezelf) Ja? Echt proberen hoor
Goedzo!judith schreef:oke, ik probeer hetzusterelly schreef:Verander dan ook even van smiley. Deze bijv.judith schreef:Nou, oke, ik zal niet van mezelf balen(dat probeer ik)
oke?(houden van jezelf) Ja? Echt proberen hoor
!!
Klacht indienen. De telecom provider kan de dader waarschuwen.Moni schreef:Ik baal van iemand die bijna dagelijks mijn mobiel over laat gaan en voor 't melodietje klaar is al neergelegd heeft! Zo misselijk vind ik dat en wie het is... geen idee.
Zou dat helpen? Wie weet ga ik het wel proberen.......refo schreef:Klacht indienen. De telecom provider kan de dader waarschuwen.Moni schreef:Ik baal van iemand die bijna dagelijks mijn mobiel over laat gaan en voor 't melodietje klaar is al neergelegd heeft! Zo misselijk vind ik dat en wie het is... geen idee.