Kleine ergernissen [2]
Re: Kleine ergernissen [2]
Ook een kleine ergernis: allemaal nieuwe forumleden, enkel en alleen vanwege het topic (de topics) over ds. Kort.
Dat kan ik hier rustig neerschrijven, want hoogstwaarschijnlijk lezen ze dit toch niet.
Dat kan ik hier rustig neerschrijven, want hoogstwaarschijnlijk lezen ze dit toch niet.
Je moet toch ergens een begin hebben om op een forum te beginnen..freek schreef:Ook een kleine ergernis: allemaal nieuwe forumleden, enkel en alleen vanwege het topic (de topics) over ds. Kort.
Als er 1 topic over de dam is volgen er meer

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Jij komt hier gewoon te weinig.freek schreef:Ook een kleine ergernis: allemaal nieuwe forumleden, enkel en alleen vanwege het topic (de topics) over ds. Kort.
Freek, wie is dat>?????
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Forumleden die alleen maar knorren over de misstanden, maar zelf weinig tot geen inhoudelijke bijdragen leveren... 

Ik ben dol op KnorretjeAfgewezen schreef:Forumleden die alleen maar knorren over de misstanden, maar zelf weinig tot geen inhoudelijke bijdragen leveren...

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik begrijp freek wel. En hij heeft met 5100 berichten op zich wel recht van spreken.Luther schreef:Jij komt hier gewoon te weinig.freek schreef:Ook een kleine ergernis: allemaal nieuwe forumleden, enkel en alleen vanwege het topic (de topics) over ds. Kort.
Freek, wie is dat>?????
'Kleine ergernis' is een groot woord; maar ik verwonder me ook wel eens over de plotselinge toestroom van allerlei ds. Kort voor- en tegenstanders.
Afgewezen schreef:Forumleden die alleen maar knorren over de misstanden, maar zelf weinig tot geen inhoudelijke bijdragen leveren...

Het is net als bij het kopje onder gaan van een drenkeling, veel (passieve) toeschouwers, maar een enkeling die daadwerkelijk het water inspringt.Jongere schreef:Ik begrijp freek wel. En hij heeft met 5100 berichten op zich wel recht van spreken.Luther schreef:Jij komt hier gewoon te weinig.freek schreef:Ook een kleine ergernis: allemaal nieuwe forumleden, enkel en alleen vanwege het topic (de topics) over ds. Kort.
Freek, wie is dat>?????
'Kleine ergernis' is een groot woord; maar ik verwonder me ook wel eens over de plotselinge toestroom van allerlei ds. Kort voor- en tegenstanders.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Natuurlijk is iedereen welkom. Ook fanatieke Kort-voor- of tegenstanders.
Maar het is wel eens jammer dat je die forummers nooit echt zult leren kennen (in welke mate dan ook), omdat ze weer weg zijn als de discussie vervaagd is. Met een forumgeschiedenis van zo'n beetje zeven jaar meen ik die 'analyse' wel te kunnen doen.
Ik erken dat ik minder actief ben. Anderzijds ben ik hier de laatste maanden weer vaker dan gemiddeld in de laatste twee jaar. Alleen doe ik gewoon niet meer mee aan discussies die ik al minstens drie keer gevoerd heb
Maar het is wel eens jammer dat je die forummers nooit echt zult leren kennen (in welke mate dan ook), omdat ze weer weg zijn als de discussie vervaagd is. Met een forumgeschiedenis van zo'n beetje zeven jaar meen ik die 'analyse' wel te kunnen doen.
Ik erken dat ik minder actief ben. Anderzijds ben ik hier de laatste maanden weer vaker dan gemiddeld in de laatste twee jaar. Alleen doe ik gewoon niet meer mee aan discussies die ik al minstens drie keer gevoerd heb

Ach bejaarde mensen kennen de jeugd van tegenwoordig toch ook niet meer, misschien kan je wel lid worden van een bejaarden forum.freek schreef:Natuurlijk is iedereen welkom. Ook fanatieke Kort-voor- of tegenstanders.

op de weg naar de vrijstad staan geen rustbankjes
Hahahaha, freek bejaard.... Digitaal heeft hij inderdaad de leeftijd der zeer sterken gehaald. Dat moet gezegd!klever schreef:Ach bejaarde mensen kennen de jeugd van tegenwoordig toch ook niet meer, misschien kan je wel lid worden van een bejaarden forum.freek schreef:Natuurlijk is iedereen welkom. Ook fanatieke Kort-voor- of tegenstanders.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik vond vanmorgen een parkeerboete onder mijn voorruit, die ik gisteren moet zijn 'opgelopen,'
En wat voor een!
Zonder dat ik het in de gaten had heb ik op een gehandicaptenplaats geparkeerd.
Raad eens wat dat kost?
360 euro....
Ik ben vanmorgen een klein beetje minder vrolijk dan gewoonlijk.
En wat voor een!
Raad eens wat dat kost?
360 euro....
oh balen...! Zat er geen sneeuw op het bordje waardoor je het niet kon zien?dennis schreef:Ik vond vanmorgen een parkeerboete onder mijn voorruit, die ik gisteren moet zijn 'opgelopen,'
En wat voor een!
Raad eens wat dat kost?
360 euro....
Boetes lopen helemaal uit de pas... Je kan beter dat gehandicaptenbord jatten dan er voor gaan staan zonder kaart. Met dat eerste ben je goedkoper uit..helma schreef:oh balen...! Zat er geen sneeuw op het bordje waardoor je het niet kon zien?dennis schreef:Ik vond vanmorgen een parkeerboete onder mijn voorruit, die ik gisteren moet zijn 'opgelopen,'
En wat voor een!
Raad eens wat dat kost?
360 euro....

Alweer een stimulance tot wetsovertreding, en dat door een overheidsdienaar, waar moet het naartoe in Nederland....BJD schreef:Boetes lopen helemaal uit de pas... Je kan beter dat gehandicaptenbord jatten dan er voor gaan staan zonder kaart. Met dat eerste ben je goedkoper uit..helma schreef:oh balen...! Zat er geen sneeuw op het bordje waardoor je het niet kon zien?dennis schreef:Ik vond vanmorgen een parkeerboete onder mijn voorruit, die ik gisteren moet zijn 'opgelopen,'
En wat voor een!
Raad eens wat dat kost?
360 euro....
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -