Beroepingswerk [10]
Re: Beroepingswerk [10]
Hersteld Hervormde Kerk:
Aangenomen naar Waddinxveen (Elim): Kand. J.P. Stoel te Spijk.
Bron: prekensite.nl en http://www.kerktijden.nl/?zoek=beroepingswerk
Aangenomen naar Waddinxveen (Elim): Kand. J.P. Stoel te Spijk.
Bron: prekensite.nl en http://www.kerktijden.nl/?zoek=beroepingswerk
- Johann Gottfried Walther
Beroepen te Rijssen-West: Ds. G.J.N. Moens te MeliskerkeEveline de Pater schreef:Wie is er in Rijssen-West (GG) beroepen?
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
-
Mooi !Beroepen: te Leiderdorp(vacature Ds.R.Boogaard uit 1999), D. W. Tuinier te Aagtekerke;
- FlyingEagle
Beroepen door de gemeente Ede, ds. Zippro te Grand Rapids voor de zending in Equador.
Hersteld Hervormde Kerk:
Beroepen te Korendijk i.c.m. Numansdorp: ds. R.P. van Rooijen te Houten; beslissingsdatum: D.V. zaterdag 20 oktober.
Bedankt voor Waarder: ds. N. den Ouden te Nieuw-Lekkerland.
Enkelvoudige kandidaatstelling te Nieuwe Tonge: ds. R.W. Mulder te Leerbroek; Stemmingsdatum: D.V. maandag 17 september.
Gereformeerde Gemeenten:
Tweetal te Lethbridge (Alberta, Canada): ds. J.M.D. de Heer te Middelburg-Centrum en ds. G.J.N. Moens te Meliskerke; Stemmingsdatum: D.V. maandag 17 september;
Tweetal te Kruiningen: ds. B.J. van Boven te De Valk-Wekerom en ds. C.A. van Dieren te Rijssen-Noord; Stemmingsdatum: D.V. dinsdag 18 september;
Tweetal te Ridderkerk-Slikkerveer: ds. J. van Rijswijk te 's-Gravenzande en ds. D.W. Tuinier te Aagtekerke; Stemmingsdatum: D.V. donderdag 20 september;
Tweetal te Apeldoorn: ds. J. van Rijswijk te 's-Gravenzande en ds. D.W. Tuinier te Aagtekerke; Stemmingsdatum: D.V. maandag 17 september.
Bron: prekensite.nl
Beroepen te Korendijk i.c.m. Numansdorp: ds. R.P. van Rooijen te Houten; beslissingsdatum: D.V. zaterdag 20 oktober.
Bedankt voor Waarder: ds. N. den Ouden te Nieuw-Lekkerland.
Enkelvoudige kandidaatstelling te Nieuwe Tonge: ds. R.W. Mulder te Leerbroek; Stemmingsdatum: D.V. maandag 17 september.
Gereformeerde Gemeenten:
Tweetal te Lethbridge (Alberta, Canada): ds. J.M.D. de Heer te Middelburg-Centrum en ds. G.J.N. Moens te Meliskerke; Stemmingsdatum: D.V. maandag 17 september;
Tweetal te Kruiningen: ds. B.J. van Boven te De Valk-Wekerom en ds. C.A. van Dieren te Rijssen-Noord; Stemmingsdatum: D.V. dinsdag 18 september;
Tweetal te Ridderkerk-Slikkerveer: ds. J. van Rijswijk te 's-Gravenzande en ds. D.W. Tuinier te Aagtekerke; Stemmingsdatum: D.V. donderdag 20 september;
Tweetal te Apeldoorn: ds. J. van Rijswijk te 's-Gravenzande en ds. D.W. Tuinier te Aagtekerke; Stemmingsdatum: D.V. maandag 17 september.
PROTESTANTSE KERK IN NED.
Beroepen: te Goudswaard (herv.), prop. K. Hak te Rijssen; te Nieuwer ter Aa (herv.) J. van Dijk te Ede (herv.)
CHR. GEREF. KERKEN
Beroepen: te Noordscheschut, kand. W. C. van Slooten te Broek op Langedijk.
GEREF. GEMEENTEN
Beroepen: te Apeldoorn en te Vlaardingen, D. W. Tuinier te Aagtekerke; te Rotterdam-IJsselmonde, G. Pater te Oud-Beijerland.
Beroepen: te Goudswaard (herv.), prop. K. Hak te Rijssen; te Nieuwer ter Aa (herv.) J. van Dijk te Ede (herv.)
CHR. GEREF. KERKEN
Beroepen: te Noordscheschut, kand. W. C. van Slooten te Broek op Langedijk.
GEREF. GEMEENTEN
Beroepen: te Apeldoorn en te Vlaardingen, D. W. Tuinier te Aagtekerke; te Rotterdam-IJsselmonde, G. Pater te Oud-Beijerland.
GEREF. GEMEENTEN
Beroepen: te Kruiningen, B. J. van Boven te De Valk- Wekerom; te Lethbridge (Can.), J. M. D. de Heer te Middelburg-Centrum; te Nieuwdorp, W. J. Karels te Hardinxveld-Giessendam.
Beroepen: te Kruiningen, B. J. van Boven te De Valk- Wekerom; te Lethbridge (Can.), J. M. D. de Heer te Middelburg-Centrum; te Nieuwdorp, W. J. Karels te Hardinxveld-Giessendam.
Ik begrijp nooit waarom ze ds. W Karels beroepen....die gaat nooit weg uit Hardingsveld.claus schreef:GEREF. GEMEENTEN
Hij kan toch ook zelf aangeven dat hij geen beroep meer wilt?
Of mag dat niet in de Ger. Gem?
- J.C. Philpot
Beste Herman,Herman60 schreef:Ik begrijp nooit waarom ze ds. W Karels beroepen....die gaat nooit weg uit Hardingsveld.
Hoe weet je dat?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Beste J.C.J.C. Philpot schreef:Beste Herman,Herman60 schreef:Ik begrijp nooit waarom ze ds. W Karels beroepen....die gaat nooit weg uit Hardingsveld.
Hoe weet je dat?
Als je het niet erg vind wil ik het "hoe weet je dat"? niet beantwoorden om verschillende redenen.
Een fijne doninee trouwens, ook al ben ik geen Ger. Gemmer.
Vriendelijke groet,
Herman
Herman !Herman60 schreef:Beste J.C.J.C. Philpot schreef:Beste Herman,Herman60 schreef:Ik begrijp nooit waarom ze ds. W Karels beroepen....die gaat nooit weg uit Hardingsveld.
Hoe weet je dat?
Als je het niet erg vind wil ik het "hoe weet je dat"? niet beantwoorden om verschillende redenen.
Vriendelijke groet,
Herman
Dan moet u Jesaja 55: 8 en 9 nog eens goed lezen!
Hersteld Hervormde Kerk:
Beroepen te Nieuwe Tonge: ds. R.W. Mulder te Leerbroek; beslissingsdatum: D.V. dinsdag 9 oktober.
Gereformeerde Gemeenten:
Beroepen te Zwijndrecht: ds. A. Schot te Nunspeet.
Beroepen te Nieuwe Tonge: ds. R.W. Mulder te Leerbroek; beslissingsdatum: D.V. dinsdag 9 oktober.
Gereformeerde Gemeenten:
Beroepen te Zwijndrecht: ds. A. Schot te Nunspeet.
PROTESTANTSE KERK IN NED.
Beroepen: te Harskamp (herv.), J. A. van den Berg te IJsselmuiden-Grafhorst (herv.).Aangenomen: naar Sint Maartensdijk (herv., gemeente Rehoboth), prop. J. W. Meeuwissen te Herveld.
GEREF. GEMEENTEN
Beroepen: te Kampen, W. Visscher te Amersfoort; te Mijdrecht, M. Karens te Werkendam; te Ridderkerk-Slikkerveer, J. van Rijswijk te ’s-Gravenzande; te Zwijndrecht, A. Schot te Nunspeet.
Beroepen: te Harskamp (herv.), J. A. van den Berg te IJsselmuiden-Grafhorst (herv.).Aangenomen: naar Sint Maartensdijk (herv., gemeente Rehoboth), prop. J. W. Meeuwissen te Herveld.
GEREF. GEMEENTEN
Beroepen: te Kampen, W. Visscher te Amersfoort; te Mijdrecht, M. Karens te Werkendam; te Ridderkerk-Slikkerveer, J. van Rijswijk te ’s-Gravenzande; te Zwijndrecht, A. Schot te Nunspeet.
Gereformeerde Gemeenten:
Beroepen te Leerdam: ds. J.M.D. de Heer te Middelburg-Centrum.
Gereformeerde Gemeenten in Nederland:
Beroepen te Kruiningen: ds. M. Krijgsman te Arnemuiden;
Beroepen te Aalburg: ds. J. Roos te Barneveld;
Beroepen te Leerdam: ds. M. Krijgsman te Arnemuiden.
Beroepen te Leerdam: ds. J.M.D. de Heer te Middelburg-Centrum.
Gereformeerde Gemeenten in Nederland:
Beroepen te Kruiningen: ds. M. Krijgsman te Arnemuiden;
Beroepen te Aalburg: ds. J. Roos te Barneveld;
Beroepen te Leerdam: ds. M. Krijgsman te Arnemuiden.
Dat heeft weinig met beroepingswerk te maken.Yesenaer schreef:Herman !Herman60 schreef:Beste J.C.J.C. Philpot schreef:Beste Herman,Herman60 schreef:Ik begrijp nooit waarom ze ds. W Karels beroepen....die gaat nooit weg uit Hardingsveld.
Hoe weet je dat?
Vriendelijke groet,
Herman
Dan moet u Jesaja 55: 8 en 9 nog eens goed lezen!